NZO: ‘segment auto’s vanaf 50 mille gaat instorten’

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Ik kan me wel voorstellen dat de enquette-uitkomst een terugval voor auto’s met een (huidige) cons. prijs van meer dan 50 mille voorspelt, maar de respondenten hebben veelal nog niet in de gaten dat de verandering van BPM per 1 jan as (nog maar 3 maanden te gaan) vooral een prijsverlaging van duurdere auto’s met zich meebrengt omdat dan de basis BPM heffing over de cat. prijs komt te vervallen en er alleen nog maar op CO2 uitstoot een heffing wordt berekend

  • Monique Bakx

    Dan wordt het voor de duurdere (hoog segment) merken nog belangrijker om zich te profileren en budget vrij te maken voor actieve acquisitie.

  • H. Warmenhoven

    tweeduizend deelnemers wat zegt dit over de representativiteit van het onderzoek in relatie tot merken/modellen en prijzen?een aantal merken is minder prijs/marktgevoelig. als je een statussymbool bent geworden gelden er andere marketingwetten. uiteraard zal er worden gereageerd met dien verstande Nederland is een klein afzetgebied tov van bijv. Duitsland&Frankrijk enz. ik verwacht dat het wel zal meevallen. Time will tell.

  • M.

    zijn de deelnemers van dit onderzoek allemaal zakelijke rijders met een auto van minder dan 50 mile??

NZO: ‘segment auto’s vanaf 50 mille gaat instorten’ | Automotive Online

NZO: ‘segment auto’s vanaf 50 mille gaat instorten’

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Ik kan me wel voorstellen dat de enquette-uitkomst een terugval voor auto’s met een (huidige) cons. prijs van meer dan 50 mille voorspelt, maar de respondenten hebben veelal nog niet in de gaten dat de verandering van BPM per 1 jan as (nog maar 3 maanden te gaan) vooral een prijsverlaging van duurdere auto’s met zich meebrengt omdat dan de basis BPM heffing over de cat. prijs komt te vervallen en er alleen nog maar op CO2 uitstoot een heffing wordt berekend

  • Monique Bakx

    Dan wordt het voor de duurdere (hoog segment) merken nog belangrijker om zich te profileren en budget vrij te maken voor actieve acquisitie.

  • H. Warmenhoven

    tweeduizend deelnemers wat zegt dit over de representativiteit van het onderzoek in relatie tot merken/modellen en prijzen?een aantal merken is minder prijs/marktgevoelig. als je een statussymbool bent geworden gelden er andere marketingwetten. uiteraard zal er worden gereageerd met dien verstande Nederland is een klein afzetgebied tov van bijv. Duitsland&Frankrijk enz. ik verwacht dat het wel zal meevallen. Time will tell.

  • M.

    zijn de deelnemers van dit onderzoek allemaal zakelijke rijders met een auto van minder dan 50 mile??