Strategieën voor Top Remarketing

Brand story • Verdiep u in remarketingstrategieën met CarCollect op het Remarketing Event 2024!
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
Foto: CarCollect

CarCollect, trotse hoofdsponsor van het Automotive Remarketing Event 2024, nodigt je uit voor een verrijkende break-out sessie over de effectiviteit van een goede remarketingstrategie. Deze sessie, geleid door Lev van der Eng, CCO, biedt een diepgaande kijk op effectieve remarketingstrategieën en de rol van data binnen die strategieën.

Zo delen we tijdens de sessie onze visie op het stroomlijnen van het remarketingproces, met als doel remarketing zo winstgevend mogelijk te maken. Een belangrijk deel van onze presentatie is gewijd aan de kracht van data en analyse. We laten zien hoe strategisch gebruik van data en geavanceerde tools van CarCollect niet alleen inkomsten kunnen verhogen, maar ook zorgen voor grotere transparantie en eerlijkheid binnen de remarketingprocessen.

Ook worden er een aantal verschillende remarketingstrategieën van bekende merkdealers als businesscase gedeeld, die ieder op een eigen manier profiteren van hun strategie. Een hypothetische case bij een niet CarCollect klant toont daarnaast het potentieel van onze strategieën en hoe deze van waarde kunnen zijn voor elk bedrijf.

Na deze sessie ben je zeker een aantal inzichten en nieuwe connecties rijker. Deze connecties komen weer van pas op de door CarCollect gesponsorde netwerkborrel aan het einde van de dag om verdere gesprekken mee te voeren en samenwerkingsmogelijkheden mee te bespreken.

Wat is CarCollect?

CarCollect is het alles-in-één automotive handelsplatform dat zich inzet voor het efficiënt en onafhankelijk verbinden van verkopers en kopers in de automotive wereld, om zo de beste waarde voor elk voertuig te waarborgen, zonder onderdeel te zijn van de transactie. Met tal van integraties, met onder andere Openlane, UCC en VWE, handelen dagelijks meer dan 4.000 bedrijven via het platform. Naast Nederland zijn ze ook actief in 8 Europese landen, waaronder ook sinds kort België.

Strategieën voor Top Remarketing | Automotive Online

Strategieën voor Top Remarketing

Brand story • Verdiep u in remarketingstrategieën met CarCollect op het Remarketing Event 2024!
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
• Laatste update:
Foto: CarCollect

CarCollect, trotse hoofdsponsor van het Automotive Remarketing Event 2024, nodigt je uit voor een verrijkende break-out sessie over de effectiviteit van een goede remarketingstrategie. Deze sessie, geleid door Lev van der Eng, CCO, biedt een diepgaande kijk op effectieve remarketingstrategieën en de rol van data binnen die strategieën.

Zo delen we tijdens de sessie onze visie op het stroomlijnen van het remarketingproces, met als doel remarketing zo winstgevend mogelijk te maken. Een belangrijk deel van onze presentatie is gewijd aan de kracht van data en analyse. We laten zien hoe strategisch gebruik van data en geavanceerde tools van CarCollect niet alleen inkomsten kunnen verhogen, maar ook zorgen voor grotere transparantie en eerlijkheid binnen de remarketingprocessen.

Ook worden er een aantal verschillende remarketingstrategieën van bekende merkdealers als businesscase gedeeld, die ieder op een eigen manier profiteren van hun strategie. Een hypothetische case bij een niet CarCollect klant toont daarnaast het potentieel van onze strategieën en hoe deze van waarde kunnen zijn voor elk bedrijf.

Na deze sessie ben je zeker een aantal inzichten en nieuwe connecties rijker. Deze connecties komen weer van pas op de door CarCollect gesponsorde netwerkborrel aan het einde van de dag om verdere gesprekken mee te voeren en samenwerkingsmogelijkheden mee te bespreken.

Wat is CarCollect?

CarCollect is het alles-in-één automotive handelsplatform dat zich inzet voor het efficiënt en onafhankelijk verbinden van verkopers en kopers in de automotive wereld, om zo de beste waarde voor elk voertuig te waarborgen, zonder onderdeel te zijn van de transactie. Met tal van integraties, met onder andere Openlane, UCC en VWE, handelen dagelijks meer dan 4.000 bedrijven via het platform. Naast Nederland zijn ze ook actief in 8 Europese landen, waaronder ook sinds kort België.