AutoCrew en Bosch Car Service Benelux bundelen krachten met PowerKraut en AMI for you

Brand story • De werkplaatsconcepten AutoCrew en Bosch Car Service Benelux zetten een volgende stap in hun streven naar innovatie en professionalisering. Er is een samenwerking aangegaan met PowerKraut en AMI for you, twee toonaangevende bureaus op het gebied van strategie, creatieve concepten en digitale marketing.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
Foto: Bosch Car Service

PowerKraut zal als overkoepelende kracht, in nauwe samenwerking met het team van Bosch, de strategische richting voor de komende vijf jaar uitwerken. Dit behelst onder meer het ontwikkelen van jaar- en kwartaalplannen voor de Benelux-regio, het waarborgen van consistentie in communicatie en werkwijzen en het verzorgen van creatieve concepten, content creatie en het beheer van social media.

De samenwerking met PowerKraut en AMI for you is het resultaat van een zorgvuldige selectieprocedure, waarbij de focus lag op een langetermijnvisie. AutoCrew en Bosch Car Service Benelux werkten met veel verschillende partijen samen, maar voor de marketingactiviteiten was er een sterke behoefte aan één aanspreekpunt dat over een brede kennis beschikt. PowerKraut en AMI for you bleken gezamenlijk de ideale partner, dankzij hun digitale expertise, doelgerichte benadering en integrale marketingstrategie.

“Wij kijken erg uit naar de samenwerking met PowerKraut”, aldus Norel Bomers, Concept Manager Marketing & Communicatie voor de werkplaatsconcepten AutoCrew en Bosch Car Service. “Hun expertise op het gebied van marketing en strategisch denken is een waardevolle aanvulling op onze activiteiten. Samen streven we naar het professionaliseren van onze concepten en het behalen van onze marketingdoelen.”

De samenwerking richt zich op het verbeteren en versterken van marketinginitiatieven en het realiseren van meetbare doelen, met speciale aandacht voor het vergroten van de bekendheid van de werkplaatsconcepten. Zowel het team van Bosch als het team van PowerKraut is overtuigd van de kracht van een lokale aanpak. Het effectief benutten van deze samenwerking is cruciaal om ruimte te creëren voor innovatie en het lokaliseren van activiteiten. Het is van groot belang om AutoCrew en Bosch Car Service lokaal nog relevanter te maken en een brug te slaan naar de lokale Benelux-markt, in lijn met de EU-visie van de werkplaatsconcepten.

Voor meer informatie over deze samenwerking kunt u contact opnemen met Client Manager Roel, via roel@powerkraut.nl of 0314- 362 009.

AutoCrew en Bosch Car Service Benelux bundelen krachten met PowerKraut en AMI for you | Automotive Online

AutoCrew en Bosch Car Service Benelux bundelen krachten met PowerKraut en AMI for you

Brand story • De werkplaatsconcepten AutoCrew en Bosch Car Service Benelux zetten een volgende stap in hun streven naar innovatie en professionalisering. Er is een samenwerking aangegaan met PowerKraut en AMI for you, twee toonaangevende bureaus op het gebied van strategie, creatieve concepten en digitale marketing.
Albert-Jan Cornelissen Albert-Jan Cornelissen
Foto: Bosch Car Service

PowerKraut zal als overkoepelende kracht, in nauwe samenwerking met het team van Bosch, de strategische richting voor de komende vijf jaar uitwerken. Dit behelst onder meer het ontwikkelen van jaar- en kwartaalplannen voor de Benelux-regio, het waarborgen van consistentie in communicatie en werkwijzen en het verzorgen van creatieve concepten, content creatie en het beheer van social media.

De samenwerking met PowerKraut en AMI for you is het resultaat van een zorgvuldige selectieprocedure, waarbij de focus lag op een langetermijnvisie. AutoCrew en Bosch Car Service Benelux werkten met veel verschillende partijen samen, maar voor de marketingactiviteiten was er een sterke behoefte aan één aanspreekpunt dat over een brede kennis beschikt. PowerKraut en AMI for you bleken gezamenlijk de ideale partner, dankzij hun digitale expertise, doelgerichte benadering en integrale marketingstrategie.

“Wij kijken erg uit naar de samenwerking met PowerKraut”, aldus Norel Bomers, Concept Manager Marketing & Communicatie voor de werkplaatsconcepten AutoCrew en Bosch Car Service. “Hun expertise op het gebied van marketing en strategisch denken is een waardevolle aanvulling op onze activiteiten. Samen streven we naar het professionaliseren van onze concepten en het behalen van onze marketingdoelen.”

De samenwerking richt zich op het verbeteren en versterken van marketinginitiatieven en het realiseren van meetbare doelen, met speciale aandacht voor het vergroten van de bekendheid van de werkplaatsconcepten. Zowel het team van Bosch als het team van PowerKraut is overtuigd van de kracht van een lokale aanpak. Het effectief benutten van deze samenwerking is cruciaal om ruimte te creëren voor innovatie en het lokaliseren van activiteiten. Het is van groot belang om AutoCrew en Bosch Car Service lokaal nog relevanter te maken en een brug te slaan naar de lokale Benelux-markt, in lijn met de EU-visie van de werkplaatsconcepten.

Voor meer informatie over deze samenwerking kunt u contact opnemen met Client Manager Roel, via roel@powerkraut.nl of 0314- 362 009.