Suzuki voelt zich ook slachtoffer

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Suzuki is een prachtig merk, ook in Nederland. Of je nu in Huissen woont of in een Suzuki rijdt, iedere weldenkende Nederlander verafschuwd wat er in Apeldoorn is voorgevallen. Afkeer van een plaats in Nederland of van een automerk is naar mijn mening niet meer dan stupide sensatiezucht van een enkeling gevoed door de media.

  • leo

    Bobbert,

    Waar maak je je druk om? Ongelofelijk om dit op jullie zelf te betrekken. Schandalig!

  • Edwin

    Hoe durf je zo in het nieuws te willen komen… Ik denk dat dit meer schade aanricht voor een merkimago maar er zijn zeven doden te betreuren en Suzuki maakt zich zorgen! Zou ik ook doen als ik jullie was!

  • hans

    Belachelijk dat Suzuki Nederland dergelijk bericht uitstuurd! Het gaat hier om menselijke aspecten, who cares about Suzuki. Steun betuiging naar de getroffen personen was meer op z’n plek geweest als je dan toch iets wilt noemen!

  • wim

    Koninginnendag is in het hart getroffen, 7 doden en jij maakt je zorgen over een campagne?? Waar zijn jullie mee bezig bij Suzuki!

Suzuki voelt zich ook slachtoffer | Automotive Online

Suzuki voelt zich ook slachtoffer

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Suzuki is een prachtig merk, ook in Nederland. Of je nu in Huissen woont of in een Suzuki rijdt, iedere weldenkende Nederlander verafschuwd wat er in Apeldoorn is voorgevallen. Afkeer van een plaats in Nederland of van een automerk is naar mijn mening niet meer dan stupide sensatiezucht van een enkeling gevoed door de media.

  • leo

    Bobbert,

    Waar maak je je druk om? Ongelofelijk om dit op jullie zelf te betrekken. Schandalig!

  • Edwin

    Hoe durf je zo in het nieuws te willen komen… Ik denk dat dit meer schade aanricht voor een merkimago maar er zijn zeven doden te betreuren en Suzuki maakt zich zorgen! Zou ik ook doen als ik jullie was!

  • hans

    Belachelijk dat Suzuki Nederland dergelijk bericht uitstuurd! Het gaat hier om menselijke aspecten, who cares about Suzuki. Steun betuiging naar de getroffen personen was meer op z’n plek geweest als je dan toch iets wilt noemen!

  • wim

    Koninginnendag is in het hart getroffen, 7 doden en jij maakt je zorgen over een campagne?? Waar zijn jullie mee bezig bij Suzuki!