‘Suzuki klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland’

Suzuki • Suzuki mag het zich met een gemiddeld rapportcijfer van 8,1 het klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland noemen.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Marktonderzoeksbureau MarketResponse heeft Suzuki uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de automotive-sector.

Vorig jaar won Toyota de titel klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland. Suzuki behaalde toen een tweede plaats in de categorie Automotive. Nu is het merk een trede geklommen op de ladder en mag het zich met een gemiddeld rapportcijfer van 8,1 het klantvriendelijkste automotivebedrijf van Nederland noemen. In de algemene ranglijst neemt Suzuki een vijfde positie in.

Geordy Bloem, algemeen directeur Suzuki Nederland: “Met ons merk en vooral onze dealerorganisatie kiezen we bewust voor een strategie waarbij we dicht bij de klant blijven. De uitkomst van het onderzoek van MarketResponse laat zien dat we hiermee de juiste weg zijn ingeslagen.”

Sinds 2007 onderzoekt MarketResponse jaarlijks de klanttevredenheid van de Nederlandse consument. Dit jaar gaven 6 duizend consumenten in totaal 97.859 beoordelingen over 352 bedrijven en organisaties in Nederland.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.  

‘Suzuki klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland’ | Automotive Online

‘Suzuki klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland’

Suzuki • Suzuki mag het zich met een gemiddeld rapportcijfer van 8,1 het klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland noemen.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Marktonderzoeksbureau MarketResponse heeft Suzuki uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de automotive-sector.

Vorig jaar won Toyota de titel klantvriendelijkste automotive-bedrijf van Nederland. Suzuki behaalde toen een tweede plaats in de categorie Automotive. Nu is het merk een trede geklommen op de ladder en mag het zich met een gemiddeld rapportcijfer van 8,1 het klantvriendelijkste automotivebedrijf van Nederland noemen. In de algemene ranglijst neemt Suzuki een vijfde positie in.

Geordy Bloem, algemeen directeur Suzuki Nederland: “Met ons merk en vooral onze dealerorganisatie kiezen we bewust voor een strategie waarbij we dicht bij de klant blijven. De uitkomst van het onderzoek van MarketResponse laat zien dat we hiermee de juiste weg zijn ingeslagen.”

Sinds 2007 onderzoekt MarketResponse jaarlijks de klanttevredenheid van de Nederlandse consument. Dit jaar gaven 6 duizend consumenten in totaal 97.859 beoordelingen over 352 bedrijven en organisaties in Nederland.

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.