GroenLinks wil kilometerheffing trucks

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hinrich Claussen

    The logic behind this report is very convincing. You pay when you cause emissions. If you don’t move your truck you don’t pay. To adopt an existing system, makes a lot of sense from an economic point of view and also from an operational point of view. This would just be a good example of European standardization. It is very unfortunate that this view is not very much supported, at least the building of the recent government suggests this.

GroenLinks wil kilometerheffing trucks | Automotive Online

GroenLinks wil kilometerheffing trucks

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hinrich Claussen

    The logic behind this report is very convincing. You pay when you cause emissions. If you don’t move your truck you don’t pay. To adopt an existing system, makes a lot of sense from an economic point of view and also from an operational point of view. This would just be a good example of European standardization. It is very unfortunate that this view is not very much supported, at least the building of the recent government suggests this.