Nieuwe Automotive: Remarketing, fijnstof en koudemiddel centraal
In de eerste Automotive van 2021 ligt de focus in het management-deel op remarketing, en in het werkplaatskatern op diagnose en equipment. In het remarketing-thema vindt u een profiel van remarketingreus BCA Autoveiling en zoomen we in op de exportperikelen. Door aangescherpte regels en meer controle zijn bedrijven voorzichtig met exporteren, zo is te lezen in de nieuwste Automotive, die vanaf vandaag ook online te lezen is. In het equipment & aircoservice-thema kijken we naar de steeds complexer wordende aircosystemen, waarbij de kennis bij monteurs over airco’s afneemt, en daar de ontwikkelingen op het gebied van de roetdeeltjesteller.
Wat staat er in de nieuwe Automotive?
- Een interview met Bas Leseman, die vertelt hoe zijn éénmans poetsbedrijfje uitgroeide tot een onderneming met vier vestigingen en een jaaromzet van 10 miljoen euro;
- Een profielschets van BCA Autoveiling;
- Waarom autobedrijven terughoudend zijn met export;
- Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
- Grijs verleden over de oprichting van Vakgarage;
- Een analyse over de roetdeeltjesteller;
- Rondvraag over waarin moeten autobedrijven investeren;
- We werpen een blik in de werkplaats van Autobedrijf BCS Mark van Schijndel;
- Een interview met Joachim Schutte die als commercieel directeur terug is bij Auto Palace Groep;
- Ons Autonieuws-panel behandelt de Skoda Enyaq.
De eerste Automotive van 2021 is afgelopen vrijdag verschenen en vanaf vandaag ook online te lezen.