Nieuwe merkidentiteit voor Automotive, ofwel ‘AM’
De eerder aangekondigde fusie van Automotive en Automobiel Management is een bijzonder moment: het betekent een afscheid van twee van de oudste vaktitels in de autobranche, maar vooral de start van het ‘nieuwe’ Automotive (afgekort: AM) met een frisse profilering die zich uit in het logo en een sterk gerestyled magazine.
De cover en merkidentiteit van het nieuwe magazine werden woensdag gepresenteerd tijdens de Driving Business Awards. De online missie van Automotive blijft hierbij natuurlijk om het laatste en belangrijkste nieuws als eerste te brengen en de ontwikkelingen te duiden met analyses, achtergrondverhalen en interviews.
De grote veranderingen die momenteel in de branche spelen, vragen om media die zelf ook modern en open in de branche staan. AM wordt daarom in een hedendaags jasje gestoken. “We combineren de sneller nieuwsgaring en diepgang in de artikelen van Automotive met het menselijke karakter van Automobiel management”, aldus Gandor Bronkhorst, adjunct-hoofdredacteur van Automotive. “De ambitie is natuurlijk om nog menselijker, sneller en sterker te worden. De kernwoorden zijn daarbij zijn: scherpzinnig, opgewekt kritisch en onafhankelijk. Dat laatste verandert dus zeker niet. Hiervoor zetten we al onze mediakanalen ten volle in; met duizenden online nieuwsartikelen per jaar, podcasts, video-uitzendingen en natuurlijk Automotive Magazine.”Schrijf je in voor de nieuwsbrief voor dagelijks nieuws uit de autobranche.
Juist in deze tijd, nu niemand precies weet welke kant we opgaan, zijn kritische, geïnformeerde vakmedia noodzakelijk om als periscoop boven het oppervlak te kijken.
Word abonnee
Abonnee worden? Dan heb je toegang tot de unieke premium content op automotive-online.nl. Hier vind je meer duiding, achtergronden, trends en interviews. Onmisbare informatie voor iedereen in de automotive!