Nieuwe merkidentiteit voor Automotive, ofwel ‘AM’

Redactie Redactie
Adjunct-hoofdredacteur Gandor Bronkhorst, hoofdredacteur Luberto van Buiten en business unit manager Jelle Heidstra onthullen de nieuwe cover tijdens de AM Driving Business Awards. (Foto: Marcel Cazemier)

De eerder aangekondigde fusie van Automotive en Automobiel Management is een bijzonder moment: het betekent een afscheid van twee van de oudste vaktitels in de autobranche, maar vooral de start van het ‘nieuwe’ Automotive (afgekort: AM) met een frisse profilering die zich uit in het logo en een sterk gerestyled magazine.

De cover en merkidentiteit van het nieuwe magazine werden woensdag gepresenteerd tijdens de Driving Business Awards. De online missie van Automotive blijft hierbij natuurlijk om het laatste en belangrijkste nieuws als eerste te brengen en de ontwikkelingen te duiden met analyses, achtergrondverhalen en interviews.

De grote veranderingen die momenteel in de branche spelen, vragen om media die zelf ook modern en open in de branche staan. AM wordt daarom in een hedendaags jasje gestoken. “We combineren de sneller nieuwsgaring en diepgang in de artikelen van Automotive met het menselijke karakter van Automobiel management”, aldus Gandor Bronkhorst, adjunct-hoofdredacteur van Automotive. “De ambitie is natuurlijk om nog menselijker, sneller en sterker te worden. De kernwoorden zijn daarbij zijn: scherpzinnig, opgewekt kritisch en onafhankelijk. Dat laatste verandert dus zeker niet. Hiervoor zetten we al onze mediakanalen ten volle in; met duizenden online nieuwsartikelen per jaar, podcasts, video-uitzendingen en natuurlijk Automotive Magazine.”Schrijf je in voor de nieuwsbrief voor dagelijks nieuws uit de autobranche.

Juist in deze tijd, nu niemand precies weet welke kant we opgaan, zijn kritische, geïnformeerde vakmedia noodzakelijk om als periscoop boven het oppervlak te kijken.

Word abonnee

Abonnee worden? Dan heb je toegang tot de unieke premium content op automotive-online.nl. Hier vind je meer duiding, achtergronden, trends en interviews. Onmisbare informatie voor iedereen in de automotive!

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Nieuwe merkidentiteit voor Automotive, ofwel ‘AM’ | Automotive Online

Nieuwe merkidentiteit voor Automotive, ofwel ‘AM’

Redactie Redactie
Adjunct-hoofdredacteur Gandor Bronkhorst, hoofdredacteur Luberto van Buiten en business unit manager Jelle Heidstra onthullen de nieuwe cover tijdens de AM Driving Business Awards. (Foto: Marcel Cazemier)

De eerder aangekondigde fusie van Automotive en Automobiel Management is een bijzonder moment: het betekent een afscheid van twee van de oudste vaktitels in de autobranche, maar vooral de start van het ‘nieuwe’ Automotive (afgekort: AM) met een frisse profilering die zich uit in het logo en een sterk gerestyled magazine.

De cover en merkidentiteit van het nieuwe magazine werden woensdag gepresenteerd tijdens de Driving Business Awards. De online missie van Automotive blijft hierbij natuurlijk om het laatste en belangrijkste nieuws als eerste te brengen en de ontwikkelingen te duiden met analyses, achtergrondverhalen en interviews.

De grote veranderingen die momenteel in de branche spelen, vragen om media die zelf ook modern en open in de branche staan. AM wordt daarom in een hedendaags jasje gestoken. “We combineren de sneller nieuwsgaring en diepgang in de artikelen van Automotive met het menselijke karakter van Automobiel management”, aldus Gandor Bronkhorst, adjunct-hoofdredacteur van Automotive. “De ambitie is natuurlijk om nog menselijker, sneller en sterker te worden. De kernwoorden zijn daarbij zijn: scherpzinnig, opgewekt kritisch en onafhankelijk. Dat laatste verandert dus zeker niet. Hiervoor zetten we al onze mediakanalen ten volle in; met duizenden online nieuwsartikelen per jaar, podcasts, video-uitzendingen en natuurlijk Automotive Magazine.”Schrijf je in voor de nieuwsbrief voor dagelijks nieuws uit de autobranche.

Juist in deze tijd, nu niemand precies weet welke kant we opgaan, zijn kritische, geïnformeerde vakmedia noodzakelijk om als periscoop boven het oppervlak te kijken.

Word abonnee

Abonnee worden? Dan heb je toegang tot de unieke premium content op automotive-online.nl. Hier vind je meer duiding, achtergronden, trends en interviews. Onmisbare informatie voor iedereen in de automotive!

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.