Nieuwe Automotive in teken van ict, connected car en datamanagement

Gandor Bronkhorst Gandor Bronkhorst

In de nieuwe Automotive staan nieuwe technologieën centraal. Daarbij duiken we dieper in de thema’s die nu spelen, zoals connected cars. Ook vroegen we de Amerikaanse sales-goeroe Brian Benstock hoe hij Google inzet om meer auto’s te verkopen. En doken we met metaverse-kenner Mark Dijksman in de mogelijkheden voor de autobranche in de virtuele wereld.

Dat laatste klinkt wellicht nog als toekomstmuziek, maar deze week opende BMW een fabriek die volledig ontwikkeld werd in de metaverse.

De zomereditie van Automotive is afgelopen vrijdag verschenen en is nu online te lezen.

Wat staat er verder in de nieuwe Automotive?

  • Een interview met Corné Seldenrijk, dga Seldenrijk;
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • 7-klapper met de grootste allianties in leasing;
  • De ontstaansgeschiedenis van de ‘wasmachine van datasets’ INDI;
  • Reportage met de belangrijkste lessen van het Nationaal Automotive Congres;
  • In Kennisbank aandacht voor de snelle, maar toch beperkte, groei van EV-vloten:
  • In de werkplaats bezoekt Van de Wouw in Waalwijk;
  • Reportage over dataregulering vanaf Autopromotec in Bologna;
  • Analyse van hoe banden een steeds groter onderdeel van connectiviteit worden;
  • Interview met autoscout24-baas Dorianne Richelle;
  • Petra Jansen op de Haar geeft in Nieuwe Post een inkijkje in haar leven;
  • Het autopanel reageert kritisch op de Xpeng P5.
Geplaatst in rubriek:
Gandor Bronkhorst
Gandor Bronkhorst

Gandor Bronkhorst is als hoofdredacteur verantwoordelijk voor de titels in de divisie Mobility & Automotive van Promedia, waaronder Automotive Management en Fleet&Mobility. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met horloges en goed eten.

Nieuwe Automotive in teken van ict, connected car en datamanagement | Automotive Online

Nieuwe Automotive in teken van ict, connected car en datamanagement

Gandor Bronkhorst Gandor Bronkhorst

In de nieuwe Automotive staan nieuwe technologieën centraal. Daarbij duiken we dieper in de thema’s die nu spelen, zoals connected cars. Ook vroegen we de Amerikaanse sales-goeroe Brian Benstock hoe hij Google inzet om meer auto’s te verkopen. En doken we met metaverse-kenner Mark Dijksman in de mogelijkheden voor de autobranche in de virtuele wereld.

Dat laatste klinkt wellicht nog als toekomstmuziek, maar deze week opende BMW een fabriek die volledig ontwikkeld werd in de metaverse.

De zomereditie van Automotive is afgelopen vrijdag verschenen en is nu online te lezen.

Wat staat er verder in de nieuwe Automotive?

  • Een interview met Corné Seldenrijk, dga Seldenrijk;
  • Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
  • 7-klapper met de grootste allianties in leasing;
  • De ontstaansgeschiedenis van de ‘wasmachine van datasets’ INDI;
  • Reportage met de belangrijkste lessen van het Nationaal Automotive Congres;
  • In Kennisbank aandacht voor de snelle, maar toch beperkte, groei van EV-vloten:
  • In de werkplaats bezoekt Van de Wouw in Waalwijk;
  • Reportage over dataregulering vanaf Autopromotec in Bologna;
  • Analyse van hoe banden een steeds groter onderdeel van connectiviteit worden;
  • Interview met autoscout24-baas Dorianne Richelle;
  • Petra Jansen op de Haar geeft in Nieuwe Post een inkijkje in haar leven;
  • Het autopanel reageert kritisch op de Xpeng P5.
Geplaatst in rubriek:
Gandor Bronkhorst
Gandor Bronkhorst

Gandor Bronkhorst is als hoofdredacteur verantwoordelijk voor de titels in de divisie Mobility & Automotive van Promedia, waaronder Automotive Management en Fleet&Mobility. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met horloges en goed eten.