DNB: Verzekeraar verliest meer op autopolis

Steven Don Steven Don
Verzekeraar verliest meer op autopolis

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • avan.nierop@hetnet.nl

    Ongeloofwaardig na het zien van de dagelijkse reclames op de televisie van onder meer Promovendum en Zekur. Die doen geloven dat iedereen juist veel te veel betaalt voor een autoverzekering. Wie moet je als verzekerde nu geloven?

  • John

    Was een buitenspiegel 10 jaar terug gewoon een spiegel die misschien verwarmd was en elektrisch verstelbaar zit er tegenwoordig enorm veel op en aan, dit soort dingen maakt de reparaties ook duurder dan voorheen. Bumpers met sensoren voor parkeren en adaptieve cc, van glazen koplamp naar kunststof met halogeen met xenon of led. Dit maakt de onderdelen ook veel duurder dan voorheen. Een simpele schade zal zo veel duurder uitvallen dan 10 jaar terug. Als de premies er niet op aangepast worden is het lastig. Aan de andere kant willen de verzekeraars ook graag uitbetalen. Oude auto’s kunnen prima met gebruikte parts opgelapt worden. 1000 euro schade op een spatbord oplossen met een gebruikt scherm in kleur van 100 euro. Zelfs inclusief montage scheelt dit zo 500 a 700 euro. Dit zullen veel rijders van oudere auto’s voldoende vinden.

DNB: Verzekeraar verliest meer op autopolis | Automotive Online

DNB: Verzekeraar verliest meer op autopolis

Martijn Roede Martijn Roede
Verzekeraar verliest meer op autopolis

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • avan.nierop@hetnet.nl

    Ongeloofwaardig na het zien van de dagelijkse reclames op de televisie van onder meer Promovendum en Zekur. Die doen geloven dat iedereen juist veel te veel betaalt voor een autoverzekering. Wie moet je als verzekerde nu geloven?

  • John

    Was een buitenspiegel 10 jaar terug gewoon een spiegel die misschien verwarmd was en elektrisch verstelbaar zit er tegenwoordig enorm veel op en aan, dit soort dingen maakt de reparaties ook duurder dan voorheen. Bumpers met sensoren voor parkeren en adaptieve cc, van glazen koplamp naar kunststof met halogeen met xenon of led. Dit maakt de onderdelen ook veel duurder dan voorheen. Een simpele schade zal zo veel duurder uitvallen dan 10 jaar terug. Als de premies er niet op aangepast worden is het lastig. Aan de andere kant willen de verzekeraars ook graag uitbetalen. Oude auto’s kunnen prima met gebruikte parts opgelapt worden. 1000 euro schade op een spatbord oplossen met een gebruikt scherm in kleur van 100 euro. Zelfs inclusief montage scheelt dit zo 500 a 700 euro. Dit zullen veel rijders van oudere auto’s voldoende vinden.