Autobandenpartner groeit naar 400 leden

Jeroen Vos Jeroen Vos
• Laatste update:
Jan van Riel, eigenaar Garage van Riel, en dochter Alexandra ontvangen het certificaat van Autobandenpartner uit handen van Tim Coronel. (Foto: Fource)

Garage van Riel in Terweijden is het vierhonderdste autobedrijf dat zich heeft aangesloten bij het concept Autobandenpartner van Fource. De leverancier ondersteunt met dit concept onafhankelijke garagebedrijven bij de verkoop van autobanden. Dat maakt de automaterialenleverancier bekend.

Voor Jan van Riel, eigenaar van Garage van Riel, zijn er een paar redenen waarom hij zich heeft aangesloten bij het concept. “De grote voorraad, diversiteit aan keuze en de technische ondersteuning waren voor ons doorslaggevend. We onderhouden een divers wagenpark en dan is een ruime keuze bij één partner fijn en overzichtelijk. De marketingondersteuning is ook mooi meegenomen”, aldus Van Riel.

Johan van der Hoeven, directeur Fource, stelt dat de doelstelling van het concept is gehaald. “We wilden minimaal 400 bedrijven aansluiten in een half jaar en dat is gelukt. Ik ben blij om te zien dat autobedrijven zich, ondanks de pandemie, nog steeds willen ontwikkelen in kennis, kunde en marketing.” Johan van der Hoeven noemde de harde lockdown een harde klap voor economisch Nederland.

Geplaatst in rubriek:
Jeroen Vos
Jeroen Vos

Jeroen Vos (’82) is redacteur bij Automotive. In 2006 afgestudeerd aan de School voor Journalistiek in Utrecht en liefhebber van goed voetbal, films en muziek uit de jaren ’80.

Autobandenpartner groeit naar 400 leden | Automotive Online

Autobandenpartner groeit naar 400 leden

Jeroen Vos Jeroen Vos
• Laatste update:
Jan van Riel, eigenaar Garage van Riel, en dochter Alexandra ontvangen het certificaat van Autobandenpartner uit handen van Tim Coronel. (Foto: Fource)

Garage van Riel in Terweijden is het vierhonderdste autobedrijf dat zich heeft aangesloten bij het concept Autobandenpartner van Fource. De leverancier ondersteunt met dit concept onafhankelijke garagebedrijven bij de verkoop van autobanden. Dat maakt de automaterialenleverancier bekend.

Voor Jan van Riel, eigenaar van Garage van Riel, zijn er een paar redenen waarom hij zich heeft aangesloten bij het concept. “De grote voorraad, diversiteit aan keuze en de technische ondersteuning waren voor ons doorslaggevend. We onderhouden een divers wagenpark en dan is een ruime keuze bij één partner fijn en overzichtelijk. De marketingondersteuning is ook mooi meegenomen”, aldus Van Riel.

Johan van der Hoeven, directeur Fource, stelt dat de doelstelling van het concept is gehaald. “We wilden minimaal 400 bedrijven aansluiten in een half jaar en dat is gelukt. Ik ben blij om te zien dat autobedrijven zich, ondanks de pandemie, nog steeds willen ontwikkelen in kennis, kunde en marketing.” Johan van der Hoeven noemde de harde lockdown een harde klap voor economisch Nederland.

Geplaatst in rubriek:
Jeroen Vos
Jeroen Vos

Jeroen Vos (’82) is redacteur bij Automotive. In 2006 afgestudeerd aan de School voor Journalistiek in Utrecht en liefhebber van goed voetbal, films en muziek uit de jaren ’80.