Op Bezoek | Technologie en agentuurschap zijn game changers voor de aftermarket

Automotive Expo 2023 • Congres Automotive Expo: universeel autobedrijf moet samenwerken om te overleven.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:
'Blijf niet in het oog van de storm', was een van de boodschappen tijdens het congres. (foto: Fource)

Word lid

Dit is een premium artikel, exclusief voor leden van Automotive. Word ook lid, kies hieronder:


Persoonlijk lidmaatschap
Vanaf slechts € 219,- per jaar

Bedrijfslidmaatschap
Vanaf slechts € 339,- per jaar


Bent u al lid? Log dan direct in

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer. 

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Was jarenlang werkzaam als freelancer voor Automobiel Management en kwam in 2019 in dienst bij ProMedia als vaste redacteur. Sinds 2022 schrijft hij onder meer voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Bijt zich nu vast in de dossiers aftermarket en bedrijfsauto's.