Schadegarant geeft uitleg over differentiatie op Bovag Schadeseminar

Steven Don Steven Don
Schadegarant geeft uitleg over differentiatie op Bovag Schadeseminar

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    Differentiatie klinkt logisch, als de component inzicht en ervaring in het tarief op waarde wordt geschat, dan is er geen sprake van discriminatie. Cosmetisch is niet minder in kwaliteit, het uiterlijk “zgan” en klanttevredenheid mag centraal staan. Niet het afknijpen van de reparateur door iets af te dwingen!

Schadegarant geeft uitleg over differentiatie op Bovag Schadeseminar | Automotive Online

Schadegarant geeft uitleg over differentiatie op Bovag Schadeseminar

Martijn Roede Martijn Roede
Schadegarant geeft uitleg over differentiatie op Bovag Schadeseminar

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    Differentiatie klinkt logisch, als de component inzicht en ervaring in het tarief op waarde wordt geschat, dan is er geen sprake van discriminatie. Cosmetisch is niet minder in kwaliteit, het uiterlijk “zgan” en klanttevredenheid mag centraal staan. Niet het afknijpen van de reparateur door iets af te dwingen!