VNA stuurt tegenvoorstel op bijtellingsplan naar Kamer

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robert-Jan de Bree

    Nog veel beter zou in mijn ogen een veel kleinere staffeling van percentages zijn, afhankelijk van de CO2 uitstoot van het voertuig in kwestie zou er gekozen kunnen worden voor bijvoorbeeld 8-10-12-14-16-18-20-22 en 24 procent bijtelling. Mijns inziens krijg je dan veel minder marktverstoring (Al die eenzijdig georiënteerde auto’s die nu zullen worden geleast zullen ook weer op de particuliere markt komen) en de autobranche vaart er wel bij omdat er hoogstwaarschijnlijk door de branche een gevarieerdere mix van auto’s zal worden verkocht.

VNA stuurt tegenvoorstel op bijtellingsplan naar Kamer | Automotive Online

VNA stuurt tegenvoorstel op bijtellingsplan naar Kamer

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Robert-Jan de Bree

    Nog veel beter zou in mijn ogen een veel kleinere staffeling van percentages zijn, afhankelijk van de CO2 uitstoot van het voertuig in kwestie zou er gekozen kunnen worden voor bijvoorbeeld 8-10-12-14-16-18-20-22 en 24 procent bijtelling. Mijns inziens krijg je dan veel minder marktverstoring (Al die eenzijdig georiënteerde auto’s die nu zullen worden geleast zullen ook weer op de particuliere markt komen) en de autobranche vaart er wel bij omdat er hoogstwaarschijnlijk door de branche een gevarieerdere mix van auto’s zal worden verkocht.