Pouw Automotive Groep in financiële moeilijkheden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Als je twee jaar geleden (in toen al slechte markt) aankondigt behoorlijk wat overnames te gaan doen met eigen geld, terwijl dat geld er niet is, en de markt veert niet plotseling op, dan heb je zal snel zelfs goedkoop overgenomen bedrijven als een molensteen om de nek. Natuurlijk krijgt achteraf de marktontwikkeling de schuld, maar de verdediging dat dat niet te zien was klopt alleen voor niet-deskundigen, zowel binnen het autobedrijf als bij de financiers.

  • Spierings Arnold

    Het is niet meer en niet minder zoals Roel zegt, sommi9ge denken NOG steeds dat de bomen tot de hemel groeien en de klanten niet om hun HEEN kunnen!!!! Jammer voor de mensen die er werken!!!!

  • DAW

    Niets geleerd van de Kroymans affaire?

  • Guido Thyss

    Typisch gevalletje Mismanagement. Word toch eens wakker in de nieuwe realiteit!

  • monique.bonouvrier@gmail.com

    Ik denk niet dat het een typisch gevalletje van mismanagement is. Er heerst al enige jaren een cultuur van “eten of gegeten worden” in de branche. Het zijn strategische besluiten die snel genomen moeten worden en gezien het feit dat de economische omstandigheden nog steeds slecht zijn in Nederland, met daarbij een regering die kosten wat het kost het beste jongetje van de klas wil zijn als het gaat om milieu. Dit samen maakt dat het voor veel dealerbedrijven iedere dag weer een gevecht is om het hoofd boven water te houden. Inderdaad, het is zeer spijtig voor al die mensen die er werken.

  • Luc Baetens

    En nu bij de les blijven. Kordaat optreden en de klant niet uit het oog verliezen, die zorgt nog steeds voor de inkomsten

  • Medewerker Pouw

    We zijn apetrots op een superbedrijf waarin we ook in lastige tijden als team’s onze klanten op hoog niveau blijven bedienen.
    ” Achter donkere luchten schijnt altijd de zon”

  • andre

    peugeot is de boosdoener slechte verkopen,marge en management.

Pouw Automotive Groep in financiële moeilijkheden | Automotive Online

Pouw Automotive Groep in financiële moeilijkheden

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Als je twee jaar geleden (in toen al slechte markt) aankondigt behoorlijk wat overnames te gaan doen met eigen geld, terwijl dat geld er niet is, en de markt veert niet plotseling op, dan heb je zal snel zelfs goedkoop overgenomen bedrijven als een molensteen om de nek. Natuurlijk krijgt achteraf de marktontwikkeling de schuld, maar de verdediging dat dat niet te zien was klopt alleen voor niet-deskundigen, zowel binnen het autobedrijf als bij de financiers.

  • Spierings Arnold

    Het is niet meer en niet minder zoals Roel zegt, sommi9ge denken NOG steeds dat de bomen tot de hemel groeien en de klanten niet om hun HEEN kunnen!!!! Jammer voor de mensen die er werken!!!!

  • DAW

    Niets geleerd van de Kroymans affaire?

  • Guido Thyss

    Typisch gevalletje Mismanagement. Word toch eens wakker in de nieuwe realiteit!

  • monique.bonouvrier@gmail.com

    Ik denk niet dat het een typisch gevalletje van mismanagement is. Er heerst al enige jaren een cultuur van “eten of gegeten worden” in de branche. Het zijn strategische besluiten die snel genomen moeten worden en gezien het feit dat de economische omstandigheden nog steeds slecht zijn in Nederland, met daarbij een regering die kosten wat het kost het beste jongetje van de klas wil zijn als het gaat om milieu. Dit samen maakt dat het voor veel dealerbedrijven iedere dag weer een gevecht is om het hoofd boven water te houden. Inderdaad, het is zeer spijtig voor al die mensen die er werken.

  • Luc Baetens

    En nu bij de les blijven. Kordaat optreden en de klant niet uit het oog verliezen, die zorgt nog steeds voor de inkomsten

  • Medewerker Pouw

    We zijn apetrots op een superbedrijf waarin we ook in lastige tijden als team’s onze klanten op hoog niveau blijven bedienen.
    ” Achter donkere luchten schijnt altijd de zon”

  • andre

    peugeot is de boosdoener slechte verkopen,marge en management.