Autotelex: meer inzicht leidt tot meer rendement

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Dat zegt Jaap Wijnman, accountmanager bij Autotelex. Het bedrijf breidde vorig jaar Autotelex Pro uit tot een volledig remarketingplatform. “Wij werken altijd vanuit een onafhankelijke, servicegerichte en dienstverlenende rol.”

Autotelex was partner van het zevende Automotive Dealerholding Seminar, dat vorige week plaatsvond bij Kasteel Groeneveld in Baarn.

Bekijk het hele interview met Jaap Wijnman hieronder.

Het Automotive Dealerholding Seminar is mogelijk gemaakt door:

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Autotelex: meer inzicht leidt tot meer rendement | Automotive Online

Autotelex: meer inzicht leidt tot meer rendement

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:

Dat zegt Jaap Wijnman, accountmanager bij Autotelex. Het bedrijf breidde vorig jaar Autotelex Pro uit tot een volledig remarketingplatform. “Wij werken altijd vanuit een onafhankelijke, servicegerichte en dienstverlenende rol.”

Autotelex was partner van het zevende Automotive Dealerholding Seminar, dat vorige week plaatsvond bij Kasteel Groeneveld in Baarn.

Bekijk het hele interview met Jaap Wijnman hieronder.

Het Automotive Dealerholding Seminar is mogelijk gemaakt door:

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.