VW’s schaamrood leidt niet tot verkoopdaling

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Mario

    Ik neem aan dat het hier om het op kenteken zetten van auto’s gaat en niet om order-intake. Gezien de levertijd van nieuwe auto’s zal het VW-schandaal pas over enkele maanden duidelijk zichtbaar zijn. Het lijken me dus overhaaste conclusies!

  • Arie

    Inderdaad Mario. Ik snap dan wel dat radio 538 dit in hun nieuws noemt, maar dat een automotive site dit ook zo noemt vind ik wel schokkend. Of is deze site van AutoWeek niveau ?

  • Jacalbert

    Blijft een degelijke en met Audi Premium merk, de nieuwe voertuigen zijn conform aan “euro 6”
    So What ?
    Alleen de pers en enkele mensen vechten er tegenop om een paar centjes extra te kunnen verdienen …
    80% van de mensen kan hen niet schelen !

  • Heinman

    Prima, er zijn gelukkig nog mensen met gezond verstand!! De hetze in de media,(Telegraaf bovenkop: VW…etc..rijders in zak en as) is stupide, en wordt extra gevoed door milieufanaten, die niet eens weten wat er aan de hand is.
    Geldt ook voor de nationale politici en de onbenullen in Brussel.

  • Gerrit

    Eens met Mario. Eind september kwam deze zwendel pas aan het licht. Onmogelijk om dit in de registraties van september af te lezen. Nieuws van een bedenkelijk niveau.

  • joy

    Het zal het gros van de lease rijders niets kunnen schelen als de bijtelling maar niet stijgt

VW’s schaamrood leidt niet tot verkoopdaling | Automotive Online

VW’s schaamrood leidt niet tot verkoopdaling

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Mario

    Ik neem aan dat het hier om het op kenteken zetten van auto’s gaat en niet om order-intake. Gezien de levertijd van nieuwe auto’s zal het VW-schandaal pas over enkele maanden duidelijk zichtbaar zijn. Het lijken me dus overhaaste conclusies!

  • Arie

    Inderdaad Mario. Ik snap dan wel dat radio 538 dit in hun nieuws noemt, maar dat een automotive site dit ook zo noemt vind ik wel schokkend. Of is deze site van AutoWeek niveau ?

  • Jacalbert

    Blijft een degelijke en met Audi Premium merk, de nieuwe voertuigen zijn conform aan “euro 6”
    So What ?
    Alleen de pers en enkele mensen vechten er tegenop om een paar centjes extra te kunnen verdienen …
    80% van de mensen kan hen niet schelen !

  • Heinman

    Prima, er zijn gelukkig nog mensen met gezond verstand!! De hetze in de media,(Telegraaf bovenkop: VW…etc..rijders in zak en as) is stupide, en wordt extra gevoed door milieufanaten, die niet eens weten wat er aan de hand is.
    Geldt ook voor de nationale politici en de onbenullen in Brussel.

  • Gerrit

    Eens met Mario. Eind september kwam deze zwendel pas aan het licht. Onmogelijk om dit in de registraties van september af te lezen. Nieuws van een bedenkelijk niveau.

  • joy

    Het zal het gros van de lease rijders niets kunnen schelen als de bijtelling maar niet stijgt