Europese typegoedkeuring voor 100% elektrische bus van BYD

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • info@joe-gas.com

    Zal Wim v.d. Leegte niet leuk vinden!

  • Laszlo Mogyorossy

    Een typekeuring is NIET vereist voor de verkoop maar voor het verkrijgen van een kenteken om op de openbare weg te mogen rijden.
    Zo hebben b.v vliegveld bussen ook geen typegoedkeuring

  • Gerard Klinge

    Den Haag moet even haast maken met het algemeen verbinden verklaren van de CAO Openbaar Vervoer en dan kan het bedrijf opnieuw beginnen met behalen van NEN- en VDV normen voordat ze bij de Nederlandse streekvervoerders mogen gaan rijden.

  • Frans van der Werf

    Beetje concurentie kan toch geen kwaad ?

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 11-01-2013 20:23.

Europese typegoedkeuring voor 100% elektrische bus van BYD | Automotive Online

Europese typegoedkeuring voor 100% elektrische bus van BYD

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • info@joe-gas.com

    Zal Wim v.d. Leegte niet leuk vinden!

  • Laszlo Mogyorossy

    Een typekeuring is NIET vereist voor de verkoop maar voor het verkrijgen van een kenteken om op de openbare weg te mogen rijden.
    Zo hebben b.v vliegveld bussen ook geen typegoedkeuring

  • Gerard Klinge

    Den Haag moet even haast maken met het algemeen verbinden verklaren van de CAO Openbaar Vervoer en dan kan het bedrijf opnieuw beginnen met behalen van NEN- en VDV normen voordat ze bij de Nederlandse streekvervoerders mogen gaan rijden.

  • Frans van der Werf

    Beetje concurentie kan toch geen kwaad ?

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 11-01-2013 20:23.