Surseance van betaling Koops Furness

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    In navolging van de Russische groente, alle overschotten naar de voedselbank en tekorten via Brussel aanzuiveren.

  • andre

    vanaf 2010 steeds minder winst, dan ga je 4 jaar later op de fles, te groot te veel bedrijven ect,zware top geen rendement maken.

  • Rutger

    Ik zeg sterkte voor de gene die het nodig hebben!

  • robert de jong

    Niet alleen schuldgeven aan management, alles en iedereen kleed elkaar de laatste jaren uit tot op het bot. Normaal rendement halen is bij vrijwel geen enkel bedrijf in de automotive nog mogelijk. Iedereen niemand uitgezonderd doet hier aan mee, consument, verzekeringsmaatschappijen, leasebedrijven, overheid met haar geliefde Europese tenders. Alles gaat naar de verdommenis. Bedankt allemaal

  • Marcel

    Helaas zullen er nog vele volgen….

  • jp

    Alleen voor ons geen E. 250 MILJOEN eurosubsidie !! We zijn niet verenigd in een clubje die kan aankloppen bij de eu-bazen. Lekker fuseren,subsidie beuren, failliet gaan en dan de bazen een zwaaipremie beuren en de rest kan naar huis! Grenzen dicht en naar sterke euro!

  • pieter

    Met dank aan de (r)overheid en aan de leasemaatschappijen… de dealer mag een auto leveren met 1 a 2% marge maar ze mogen niet onderhoud plegen want dan moet jan met de pet naar kwikflut of sjonnie op de hoek. Ruiten vernieuwen is helemaal uit den boze, ga maar op je vrije zaterdagmorgen naar de markt, daar staat wel een tentje die het voor weinig doet.. en schade; ach als je niet 25 % korting op je onderdelen geeft mag je nog geen stadslampje vernieuwen… tja, gek vinden waarom ze allemaal naar de bliksem gaan…

  • koos werkloos

    Tja dat wordt wederom een nieuwe job zoeken. De derde in 2 jaar tijd :(… Ze zijn nog niet officieel falliet maar er mocht geen auto meer van het terein af.

  • Joost

    @Pieter
    De leasemaatschappijen worden ook uitgekleed door klant welke voor een paar euro in de maand overstappen, het is de hele keten die de marges moeten verkleinen. Dealers hebben jarenlang ook goed verdiend aan de leasemaatschappijen door met een vork te schrijven en dat heeft ook nu wel tegen ze gewerkt..

  • Martin

    Dealers zijn gewoon veel en veel te duur. Is het gek dat autorijders op zoek gaan naar goedkopere adressen? Ze zijn die woekerprijzen zat. Die dure panden moeten allemaal betaald worden, maar de klant heeft daar niet om gevraagd. Rot voor de medewerkers, maar het is niet anders.

  • jb

    Gewoon failliet laten gaan en daarna weer doorstarten met de gezonde onderdelen en een schone lei.Zo kun je goedkoop saneren en de schuldeisers kunnen fluiten naar hun geld.Zo zal het wel gaan.

  • gepensioneerd

    Helemaal eens met Andre, te hoog uurloon ,verkeerd managerment en naar de mensen op de werkvloer werd niet geluisterd.
    heel veel sterkte voor het personeel.

  • Leo

    CEO €550.000 salaris per jaar
    CFO €250.000 salaris per jaar
    Goh, hoe zou het komen dat het niet goed gaat?
    Cashflow probleempje

  • Jan Beerens

    Volgens mij vergeten we de importeur die zegt hoe hoe het moet,de dealer/eigenaar heeft in zijn eigen toko niets te vertellen.
    veel sterkte voor de gene die het nodig hebben. Jan.

  • Theo

    Zou na overname door van mossel dit wel goed gaan mijn inziens hebben die straks ook een te grote boek aan en geld het zelfde lot over een paar jaar

Surseance van betaling Koops Furness | Automotive Online

Surseance van betaling Koops Furness

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    In navolging van de Russische groente, alle overschotten naar de voedselbank en tekorten via Brussel aanzuiveren.

  • andre

    vanaf 2010 steeds minder winst, dan ga je 4 jaar later op de fles, te groot te veel bedrijven ect,zware top geen rendement maken.

  • Rutger

    Ik zeg sterkte voor de gene die het nodig hebben!

  • robert de jong

    Niet alleen schuldgeven aan management, alles en iedereen kleed elkaar de laatste jaren uit tot op het bot. Normaal rendement halen is bij vrijwel geen enkel bedrijf in de automotive nog mogelijk. Iedereen niemand uitgezonderd doet hier aan mee, consument, verzekeringsmaatschappijen, leasebedrijven, overheid met haar geliefde Europese tenders. Alles gaat naar de verdommenis. Bedankt allemaal

  • Marcel

    Helaas zullen er nog vele volgen….

  • jp

    Alleen voor ons geen E. 250 MILJOEN eurosubsidie !! We zijn niet verenigd in een clubje die kan aankloppen bij de eu-bazen. Lekker fuseren,subsidie beuren, failliet gaan en dan de bazen een zwaaipremie beuren en de rest kan naar huis! Grenzen dicht en naar sterke euro!

  • pieter

    Met dank aan de (r)overheid en aan de leasemaatschappijen… de dealer mag een auto leveren met 1 a 2% marge maar ze mogen niet onderhoud plegen want dan moet jan met de pet naar kwikflut of sjonnie op de hoek. Ruiten vernieuwen is helemaal uit den boze, ga maar op je vrije zaterdagmorgen naar de markt, daar staat wel een tentje die het voor weinig doet.. en schade; ach als je niet 25 % korting op je onderdelen geeft mag je nog geen stadslampje vernieuwen… tja, gek vinden waarom ze allemaal naar de bliksem gaan…

  • koos werkloos

    Tja dat wordt wederom een nieuwe job zoeken. De derde in 2 jaar tijd :(… Ze zijn nog niet officieel falliet maar er mocht geen auto meer van het terein af.

  • Joost

    @Pieter
    De leasemaatschappijen worden ook uitgekleed door klant welke voor een paar euro in de maand overstappen, het is de hele keten die de marges moeten verkleinen. Dealers hebben jarenlang ook goed verdiend aan de leasemaatschappijen door met een vork te schrijven en dat heeft ook nu wel tegen ze gewerkt..

  • Martin

    Dealers zijn gewoon veel en veel te duur. Is het gek dat autorijders op zoek gaan naar goedkopere adressen? Ze zijn die woekerprijzen zat. Die dure panden moeten allemaal betaald worden, maar de klant heeft daar niet om gevraagd. Rot voor de medewerkers, maar het is niet anders.

  • jb

    Gewoon failliet laten gaan en daarna weer doorstarten met de gezonde onderdelen en een schone lei.Zo kun je goedkoop saneren en de schuldeisers kunnen fluiten naar hun geld.Zo zal het wel gaan.

  • gepensioneerd

    Helemaal eens met Andre, te hoog uurloon ,verkeerd managerment en naar de mensen op de werkvloer werd niet geluisterd.
    heel veel sterkte voor het personeel.

  • Leo

    CEO €550.000 salaris per jaar
    CFO €250.000 salaris per jaar
    Goh, hoe zou het komen dat het niet goed gaat?
    Cashflow probleempje

  • Jan Beerens

    Volgens mij vergeten we de importeur die zegt hoe hoe het moet,de dealer/eigenaar heeft in zijn eigen toko niets te vertellen.
    veel sterkte voor de gene die het nodig hebben. Jan.

  • Theo

    Zou na overname door van mossel dit wel goed gaan mijn inziens hebben die straks ook een te grote boek aan en geld het zelfde lot over een paar jaar