Pouw houdt deur naar Kroymans-bedrijven open

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Toekomstige werknemer Pouw

    Geachte heer Pouw, hopelijk wordt het een overname. Al het personeel gaat er voor 200% voor. Dat is zeker!!!
    Succes.

  • jaap pronk

    pouw moet gewoon MEER geld bieden; het zijn rijke ondernemers.!
    dit is HUN kans; een paar ton meer bieden.

  • Ronnie Gulden

    Het vertrouwen in het personeel van KC is niet bepaald gestegen de afgelopen maanden, terecht of onterecht. Zeker alle directieleden moeten zich achter de oren krabben, want die zijn mede verantwoordelijk voor de onzekere tijden van de ‘gewone’werknemer. Als je directeur bent (geweest) bij een Kroymans onderneming zou je je op z’n minst lichtelijk moeten schamen.

Pouw houdt deur naar Kroymans-bedrijven open | Automotive Online

Pouw houdt deur naar Kroymans-bedrijven open

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Toekomstige werknemer Pouw

    Geachte heer Pouw, hopelijk wordt het een overname. Al het personeel gaat er voor 200% voor. Dat is zeker!!!
    Succes.

  • jaap pronk

    pouw moet gewoon MEER geld bieden; het zijn rijke ondernemers.!
    dit is HUN kans; een paar ton meer bieden.

  • Ronnie Gulden

    Het vertrouwen in het personeel van KC is niet bepaald gestegen de afgelopen maanden, terecht of onterecht. Zeker alle directieleden moeten zich achter de oren krabben, want die zijn mede verantwoordelijk voor de onzekere tijden van de ‘gewone’werknemer. Als je directeur bent (geweest) bij een Kroymans onderneming zou je je op z’n minst lichtelijk moeten schamen.