Restwaardejournaal 3 (deel 2): diesel eruit, EV erin

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Een steeds groter deel van de voorraad bij MAK Auto & Techniek betreft import.

Het zijn ontwikkelingen waar ook het onafhankelijke autobedrijf snel mee te maken krijgt, constateert Chris de Vos, een van de eigenaren van MAK Auto & Techniek, autobedrijf van het jaar in 2014.

Samen met deskundige Gerard ten Buuren en presentator Bart Kuijpers neemt De Vos de belangrijkste ontwikkelingen in zijn bedrijf door.

De volgende onderwerpen worden besproken:

01:19 hoe verhouden de restwaarden van Jaguars en Land Rovers zich tot de Duitse premium-merken
02:50 Het belang van import blijft ook de komende jaren toenemen
04:26 Oude diesels zijn steeds moeilijker te verkopen
06:50 Wat betekent de opkomst van EV’s voor het universele autobedrijf?
09:35 Hoe kom je als universeel autobedrijf aan voldoende en goede technische kennis?

Het Restwaardejournaal wordt mogelijk gemaakt door:

restwaardejournaal sponsorlogos

Bekijk de aflevering hieronder.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Restwaardejournaal 3 (deel 2): diesel eruit, EV erin | Automotive Online

Restwaardejournaal 3 (deel 2): diesel eruit, EV erin

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Een steeds groter deel van de voorraad bij MAK Auto & Techniek betreft import.

Het zijn ontwikkelingen waar ook het onafhankelijke autobedrijf snel mee te maken krijgt, constateert Chris de Vos, een van de eigenaren van MAK Auto & Techniek, autobedrijf van het jaar in 2014.

Samen met deskundige Gerard ten Buuren en presentator Bart Kuijpers neemt De Vos de belangrijkste ontwikkelingen in zijn bedrijf door.

De volgende onderwerpen worden besproken:

01:19 hoe verhouden de restwaarden van Jaguars en Land Rovers zich tot de Duitse premium-merken
02:50 Het belang van import blijft ook de komende jaren toenemen
04:26 Oude diesels zijn steeds moeilijker te verkopen
06:50 Wat betekent de opkomst van EV’s voor het universele autobedrijf?
09:35 Hoe kom je als universeel autobedrijf aan voldoende en goede technische kennis?

Het Restwaardejournaal wordt mogelijk gemaakt door:

restwaardejournaal sponsorlogos

Bekijk de aflevering hieronder.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.