Hoogste restwaarde voor Volkswagen up!

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Dat VW-Up en vergelijkbare hoogwaardige kleinere auto’s prima restwaarden (zullen) hebben is niet te weerspreken, maar de gegevens die Autotelex verspreidt zijn (verwachte) “verkoop vraagprijzen” en dat is wel wat anders dan “Restwaarde”. Onder Restwaarde wordt verstaan de verwachte opbrengst na x jaren gebruik, nuttig en nodig om de kosten van waardedaling te kunnen inschatten. Wat autotelex aangeeft als restwaarde percentage voor de “floppers” zijn in de praktijk waarden waar elke handelaar zijn hele voorraad aan 300C, Saab 9-5, Peugeot 607 en Grand Voyager’s meteen voor leveren.
    Het waardegegeven van Autotelex is overigens ook niet echt bruikbaar als er niet bij genoemd wordt welke km stand hoort bij de verschillende percentages. Kortom leuk verhaal, maar inhoudelijk onbruikbaar.

Hoogste restwaarde voor Volkswagen up! | Automotive Online

Hoogste restwaarde voor Volkswagen up!

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Roel Hindriks

    Dat VW-Up en vergelijkbare hoogwaardige kleinere auto’s prima restwaarden (zullen) hebben is niet te weerspreken, maar de gegevens die Autotelex verspreidt zijn (verwachte) “verkoop vraagprijzen” en dat is wel wat anders dan “Restwaarde”. Onder Restwaarde wordt verstaan de verwachte opbrengst na x jaren gebruik, nuttig en nodig om de kosten van waardedaling te kunnen inschatten. Wat autotelex aangeeft als restwaarde percentage voor de “floppers” zijn in de praktijk waarden waar elke handelaar zijn hele voorraad aan 300C, Saab 9-5, Peugeot 607 en Grand Voyager’s meteen voor leveren.
    Het waardegegeven van Autotelex is overigens ook niet echt bruikbaar als er niet bij genoemd wordt welke km stand hoort bij de verschillende percentages. Kortom leuk verhaal, maar inhoudelijk onbruikbaar.