Het Motorhuis sluit zeven van zeventien vestigingen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • r.s.dael

    Toch jammer dat er niet goed naar divers personeel geluisterd is. De kleine, zeer winstgevende vestigingen behouden en niet sluiten voor grote onpersoonlijke panden waar vaste klanten weglopen omdat ze onduidelijk geholpen worden en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Waarom die overnamegeilheid? Degene die overgenomen zijn door het Motorhuis hebben het zeer goed gedaan, die zijn als een kind zo blij. En al het (met alle respect)bejaarde personeel wat je erbij krijgt met 30 tot 40 dienstjaren. Neem bijvoorbeeld de Citroen overname’s, nergens voor nodig en torenhoge investeringen. Zondezondezone. Overal moet geld bij en niet zo’n beetje ook en uiteindelijk gaat het ten koste van de goede trouwe werknemers met al hun overuren, feestdagen en noem maar op. Laten we hopen dat dit een slimme beslissing is maar het komt zeker niet ten goede van de verkoop, WEL voor de bezuinigingen in ieder geval. Over een jaartje weten we meer…….

  • ex-werknemer

    Een gevalletje Kroymans?

  • db

    Ik liep laatst even binnen bij Motorhuis Leiden. Zelden een onpersoonlijker klantonvriendelijker bedrijf gezien. Bejegening als potentiele klant ongelofelijk slecht-afwezig. Ongemotiveerd personeel, niet inspirerende omgeving. Veel te groot. `Gillend` weggelopen. Zou er nooit een deal sluiten.
    Geen wonder dat dat niet loopt.

Het Motorhuis sluit zeven van zeventien vestigingen | Automotive Online

Het Motorhuis sluit zeven van zeventien vestigingen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • r.s.dael

    Toch jammer dat er niet goed naar divers personeel geluisterd is. De kleine, zeer winstgevende vestigingen behouden en niet sluiten voor grote onpersoonlijke panden waar vaste klanten weglopen omdat ze onduidelijk geholpen worden en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Waarom die overnamegeilheid? Degene die overgenomen zijn door het Motorhuis hebben het zeer goed gedaan, die zijn als een kind zo blij. En al het (met alle respect)bejaarde personeel wat je erbij krijgt met 30 tot 40 dienstjaren. Neem bijvoorbeeld de Citroen overname’s, nergens voor nodig en torenhoge investeringen. Zondezondezone. Overal moet geld bij en niet zo’n beetje ook en uiteindelijk gaat het ten koste van de goede trouwe werknemers met al hun overuren, feestdagen en noem maar op. Laten we hopen dat dit een slimme beslissing is maar het komt zeker niet ten goede van de verkoop, WEL voor de bezuinigingen in ieder geval. Over een jaartje weten we meer…….

  • ex-werknemer

    Een gevalletje Kroymans?

  • db

    Ik liep laatst even binnen bij Motorhuis Leiden. Zelden een onpersoonlijker klantonvriendelijker bedrijf gezien. Bejegening als potentiele klant ongelofelijk slecht-afwezig. Ongemotiveerd personeel, niet inspirerende omgeving. Veel te groot. `Gillend` weggelopen. Zou er nooit een deal sluiten.
    Geen wonder dat dat niet loopt.