VW onderuit in Tevredenheidsonderzoek AutoWeek
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Wel even iets om over na te denken heren van VW. Weer met beide voetjes op de grond.
Dus binnenkort staat een op de vier politieauto’s met pech. Of raak ik nu een gevoelige snaar.
Zo zie je maar hoe de consument zich laat misleiden door ‘schijndegelijkheid’ in de vorm van een fraaie afwerking.
De populariteit van VW heeft mij altijd verbaasd. Altijd iets te duur en mij iets te zakelijk Qua interieur en oubollige modellen.
Hoor inderdaad veel klachten over inhoudende en stotende moteren.Vanwege software ??
Ik heb alleen maar problemen met de golf 6 1.2tsi mijn oude golf 5 1.9 tdi heeft geen enkel probleem gehad.
VW doet niet aan terugroep actie daar zijn ze te arrogant voor.
Ik ben nu inmiddels al meer dan 10 x bij vw garage noorddijk geweest en toevallig zag ik op de reparatieformulier terugroepactie staan. Dus preventief doen ze niets.
Groot manko van vw:
1.bobinekabels (noodloop)
2.airco
Ik ga hierna overstappen naar een japans of koreans merk. VW moet echt weer terug naar de tekentafel als consument ben de weer de dumpe van deze onkunde en klanten serieus nemen ho maar.
Never VW again!
Vroeger diverse VW modellen gehad en altijd met pech blijven zitten. Sindsdien nooit meer een VAG ding onder m’n A..s