A2 dik bovenaan Top 10 snelheidsbekeuringen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Cees Verstraate

    Zou het echt voor onze veiligheid zijn, of heeft men een andere reden??????

  • Gerard

    Dit gaat echt niet om ‘veiligheid’. In Duitsland zijn de wegen smaller waar je 250+ kan rijden. Dit is een 5 baans weg, het lijkt wel een startbaan, geweldig toch! De moderne auto’s laten het ook makkelijk toe om harder, en met souplesse. Helaas lopen ze in Den Haag een beetje achter, te ver van de mensheid, te ver van de werkelijkheid. Gewoon lekker autootje pesten, heerlijk toch vanachter een bureau?

  • Didier Dohmen

    Het gaat om de veiligheid van de staatskas! Deze moet op peil blijven en dus komen er steeds meer trajectcontroles :-(!

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 10-01-2013 09:32.

A2 dik bovenaan Top 10 snelheidsbekeuringen | Automotive Online

A2 dik bovenaan Top 10 snelheidsbekeuringen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Cees Verstraate

    Zou het echt voor onze veiligheid zijn, of heeft men een andere reden??????

  • Gerard

    Dit gaat echt niet om ‘veiligheid’. In Duitsland zijn de wegen smaller waar je 250+ kan rijden. Dit is een 5 baans weg, het lijkt wel een startbaan, geweldig toch! De moderne auto’s laten het ook makkelijk toe om harder, en met souplesse. Helaas lopen ze in Den Haag een beetje achter, te ver van de mensheid, te ver van de werkelijkheid. Gewoon lekker autootje pesten, heerlijk toch vanachter een bureau?

  • Didier Dohmen

    Het gaat om de veiligheid van de staatskas! Deze moet op peil blijven en dus komen er steeds meer trajectcontroles :-(!

    Dit bericht is bewerkt door de beheerder op 10-01-2013 09:32.