Analyse: Slecht nieuws show gaat door voor Tesla

Steven Don Steven Don
Analyse: Slecht nieuws show gaat door voor Tesla

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Het zou erg handig zijn om mensen een rijcurses met een snel en zwaar 4WD voortuig te laten volgen. Per definitie heeft een 4WD meer grip in de bochten echter als er met een te hoge snelheid een bocht ingereden word en de chauffeur laat het gaspendaal los dan gaat het voertuig als een baksteen rechtdoor (wet van de natuur). Met en 2WD die de voor wielen aandrijft is vaak lichten van het gaspendaal genoeg om in het juiste spoor te komen.
    Tesla kan zich beter richten om technologie te ontwikkelen om te hard rijden in bochten te voorkomen dan mensen in de waan te houden dat de auto zelf wel rijd. Alle technologie ten spijt massa blijft massa.

Analyse: Slecht nieuws show gaat door voor Tesla | Automotive Online

Analyse: Slecht nieuws show gaat door voor Tesla

Steven Don Steven Don
Analyse: Slecht nieuws show gaat door voor Tesla

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Het zou erg handig zijn om mensen een rijcurses met een snel en zwaar 4WD voortuig te laten volgen. Per definitie heeft een 4WD meer grip in de bochten echter als er met een te hoge snelheid een bocht ingereden word en de chauffeur laat het gaspendaal los dan gaat het voertuig als een baksteen rechtdoor (wet van de natuur). Met en 2WD die de voor wielen aandrijft is vaak lichten van het gaspendaal genoeg om in het juiste spoor te komen.
    Tesla kan zich beter richten om technologie te ontwikkelen om te hard rijden in bochten te voorkomen dan mensen in de waan te houden dat de auto zelf wel rijd. Alle technologie ten spijt massa blijft massa.