Automechanika bouwt Holland Paviljoen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgend jaar wordt het Holland Paviljoen georganiseerd in Madrid, Istanbul, Dubai, Birmingham, Moskou en Shanghai. Voor 399 euro per vierkante meter kunnen Nederlandse partijen zich presenteren op het paviljoen. “Er is steeds meer vraag naar een Nederlands initiatief,” aldus Marlies Mekelenkamp, woordvoerder Messe Frankfurt. “De automotive industrie is belangrijk in Nederland. We willen dit nu ook internationaal laten blijken.”

Volgens Mekelenkamp is de eerste editie in Dubai zeer positief ontvangen. “Er waren vier deelnemers.” Één van hen is Rimmer Hylkema, directeur van IDtools International. “Dit was de perfecte introductie van een Nederlands product in het Midden-Oosten. Er is een duidelijk verschil te merken. Met Holland Paviljoen wordt Nederland extra goed op de kaart gezet”, aldus Hylkema, die het voornemen heeft vaker mee te doen met het initiatief.

Animo is er. “Telefonisch en per e-mail tonen Nederlandse partijen interesse in de beurs. Onder andere Birmingham is in de trek.” Hoe groot deze animo concreet is, kan Mekelenkamp niet melden. “We zijn recent begonnen met het initiatief.” De verwachting is dat de Holland Paviljoens de Nederlandse automotive een boost geven. “Het zal de omzet positief beïnvloeden.”

Hoewel het Holland Paviljoen volgende week dus niet wordt opgetuigd, organiseren Nederlandse bedrijven wel verschillende activiteiten die het bezoeken waard zijn. Lees meer over de activiteiten op de Automechanika in Frankfurt in Automotive Management 8.

Wilt u elke dag het laatste automotive nieuws als eerste in uw inbox? Vul dan onderstaand formulier in.

{loadposition newsletter}

 

Automechanika bouwt Holland Paviljoen | Automotive Online

Automechanika bouwt Holland Paviljoen

Redactie Redactie
• Laatste update:

Volgend jaar wordt het Holland Paviljoen georganiseerd in Madrid, Istanbul, Dubai, Birmingham, Moskou en Shanghai. Voor 399 euro per vierkante meter kunnen Nederlandse partijen zich presenteren op het paviljoen. “Er is steeds meer vraag naar een Nederlands initiatief,” aldus Marlies Mekelenkamp, woordvoerder Messe Frankfurt. “De automotive industrie is belangrijk in Nederland. We willen dit nu ook internationaal laten blijken.”

Volgens Mekelenkamp is de eerste editie in Dubai zeer positief ontvangen. “Er waren vier deelnemers.” Één van hen is Rimmer Hylkema, directeur van IDtools International. “Dit was de perfecte introductie van een Nederlands product in het Midden-Oosten. Er is een duidelijk verschil te merken. Met Holland Paviljoen wordt Nederland extra goed op de kaart gezet”, aldus Hylkema, die het voornemen heeft vaker mee te doen met het initiatief.

Animo is er. “Telefonisch en per e-mail tonen Nederlandse partijen interesse in de beurs. Onder andere Birmingham is in de trek.” Hoe groot deze animo concreet is, kan Mekelenkamp niet melden. “We zijn recent begonnen met het initiatief.” De verwachting is dat de Holland Paviljoens de Nederlandse automotive een boost geven. “Het zal de omzet positief beïnvloeden.”

Hoewel het Holland Paviljoen volgende week dus niet wordt opgetuigd, organiseren Nederlandse bedrijven wel verschillende activiteiten die het bezoeken waard zijn. Lees meer over de activiteiten op de Automechanika in Frankfurt in Automotive Management 8.

Wilt u elke dag het laatste automotive nieuws als eerste in uw inbox? Vul dan onderstaand formulier in.

{loadposition newsletter}