Bochane creëert succes met Max

Brandstory • Ontdek hoe Bochane Groep met MAX slimme datacombinaties gebruikt om efficiëntie, commerciële successen en klanttevredenheid te verhogen.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Bochane Groep maakt gebruik van MAX, de marketing automation tool van UnameIT, om hun succes naar nieuwe hoogten te tillen. Met behulp van slimme datacombinaties uit onder andere hun DMS, SAM en LEF heeft de Bochane Groep MAX ingezet om niet alleen de efficiëntie te verhogen, maar ook de commerciële successen en klanttevredenheid nog verder te verbeteren.

MAX van UnameIT gaat verder dan simpelweg het geautomatiseerd versturen van werkplaatsuitnodigingen of het geautomatiseerd opvolgen van gemiste leads en offertes. De ware kracht van MAX ligt in de naadloze integratie van verschillende gegevensbronnen en systemen. Zo kunnen verkopers bijvoorbeeld tijdens een lopend salestraject automatisch gewezen worden op aankomend onderhoud of de APK-keuring van een aangeboden inruilauto. Dit is slechts één voorbeeld van hoe de Bochane Groep data intelligent combineert om hun processen te optimaliseren.

Een andere succesvolle eigenschap van MAX is de campagnetool, waarmee doelgroepselecties gemaakt kunnen worden uit de gecombineerde data. Dit stelt de Bochane Groep in staat om hun klantenbestand uit het DMS moeiteloos uit te breiden met prospect- en leaddata. Voor marketeers zoals Serena Suitela, werkzaam als Marketeer bij Bochane Groep, betekent dit een aanzienlijke tijdsbesparing en het voorkomen van fouten.

Serena Suitela deelt haar ervaring met MAX: “Dankzij deze gebruiksvriendelijke en slimme oplossing kan ik veel efficiënter werken en is de communicatie met onze klanten veel beter gepersonaliseerd. Nu kan ik moeiteloos mailingen verzenden zonder de noodzaak om langs drie afzonderlijke personen te gaan en te controleren of er geen lopende offertes zijn of voertuigen voor deze klant in bestelling staan.”

MAX heeft zich bewezen als een krachtig hulpmiddel voor de Bochane Groep, waarmee ze niet alleen hun interne processen hebben geoptimaliseerd, maar ook hun klanten een nog betere service kunnen bieden. Het is een voorbeeld van hoe innovatie en slimme data-analyse de sleutel kunnen zijn tot succes.

Wil je meer weten over hoe MAX de Bochane Groep en vele andere automotive partijen heeft geholpen hun succes te creëren? Neem vandaag nog contact met onze commercieel manager Michiel Borst (michiel.borst@uname-it.nl) en ontdek hoe MAX ook jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan brengen.

Bochane creëert succes met Max | Automotive Online

Bochane creëert succes met Max

Brandstory • Ontdek hoe Bochane Groep met MAX slimme datacombinaties gebruikt om efficiëntie, commerciële successen en klanttevredenheid te verhogen.
William Widjaja William Widjaja
• Laatste update:

Bochane Groep maakt gebruik van MAX, de marketing automation tool van UnameIT, om hun succes naar nieuwe hoogten te tillen. Met behulp van slimme datacombinaties uit onder andere hun DMS, SAM en LEF heeft de Bochane Groep MAX ingezet om niet alleen de efficiëntie te verhogen, maar ook de commerciële successen en klanttevredenheid nog verder te verbeteren.

MAX van UnameIT gaat verder dan simpelweg het geautomatiseerd versturen van werkplaatsuitnodigingen of het geautomatiseerd opvolgen van gemiste leads en offertes. De ware kracht van MAX ligt in de naadloze integratie van verschillende gegevensbronnen en systemen. Zo kunnen verkopers bijvoorbeeld tijdens een lopend salestraject automatisch gewezen worden op aankomend onderhoud of de APK-keuring van een aangeboden inruilauto. Dit is slechts één voorbeeld van hoe de Bochane Groep data intelligent combineert om hun processen te optimaliseren.

Een andere succesvolle eigenschap van MAX is de campagnetool, waarmee doelgroepselecties gemaakt kunnen worden uit de gecombineerde data. Dit stelt de Bochane Groep in staat om hun klantenbestand uit het DMS moeiteloos uit te breiden met prospect- en leaddata. Voor marketeers zoals Serena Suitela, werkzaam als Marketeer bij Bochane Groep, betekent dit een aanzienlijke tijdsbesparing en het voorkomen van fouten.

Serena Suitela deelt haar ervaring met MAX: “Dankzij deze gebruiksvriendelijke en slimme oplossing kan ik veel efficiënter werken en is de communicatie met onze klanten veel beter gepersonaliseerd. Nu kan ik moeiteloos mailingen verzenden zonder de noodzaak om langs drie afzonderlijke personen te gaan en te controleren of er geen lopende offertes zijn of voertuigen voor deze klant in bestelling staan.”

MAX heeft zich bewezen als een krachtig hulpmiddel voor de Bochane Groep, waarmee ze niet alleen hun interne processen hebben geoptimaliseerd, maar ook hun klanten een nog betere service kunnen bieden. Het is een voorbeeld van hoe innovatie en slimme data-analyse de sleutel kunnen zijn tot succes.

Wil je meer weten over hoe MAX de Bochane Groep en vele andere automotive partijen heeft geholpen hun succes te creëren? Neem vandaag nog contact met onze commercieel manager Michiel Borst (michiel.borst@uname-it.nl) en ontdek hoe MAX ook jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan brengen.