Snelle afhandeling van het elektronische reparatie proces met de Jifeline app

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:
Beeld: Jifeline Remote Diagnostics

Jifeline Remote Diagnostics kan deze kennis, kunde en geschikte diagnose apparatuur op het juiste moment leveren. Juist wanneer in de werkplaats een klus staat waar dit voor nodig is, dan kan deze eenvoudig op afroep ingezet worden. Voorbeelden zijn schadeherstellers die met diefstal van componenten zoals een instrumentenpaneel te maken krijgen of tijdens het plaatsen van een nieuwe slotenset met nieuwe sleutels. Een OBD-II interface en een Android app waarmee de autotechnicus een bepaalde dienst kan aanvragen zorgen voor een vlotte en snelle afhandeling van het elektronische reparatie proces na het vervangen van de componenten. De Jifeline app is gemakkelijk te bedienen. Hiervoor is geen training noodzakelijk en werkt zonder een abonnement. Auto’s hoeven niet meer op transport. Het te herstellen voertuig blijft in de eigen werkplaats, wat het herstelproces versneld. 

De technisch specialisten die werkzaam zijn bij Jifeline Remote Diagnostics beschikken over uitgebreide kennis van diagnostische procedures. Ze combineren jarenlange werkplaats ervaring en kennis van het complexe proces van coderingen en programmeringen. Dit ter ondersteuning van onder andere universele autobedrijven, merkdealers, inbouwstations en schadeherstellers. Door live mee te kunnen kijken gaat die ondersteuning bovendien verder dan nu gebruikelijk is in de markt. Het team neemt op afstand de regie over de auto en verzorgt de gewenste dienst. Dit kan een codering, een programmering of ondersteuning bij diagnose zijn.

Kijk voor meer informatie op https://www.jifeline.com/ 

Snelle afhandeling van het elektronische reparatie proces met de Jifeline app | Automotive Online

Snelle afhandeling van het elektronische reparatie proces met de Jifeline app

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:
Beeld: Jifeline Remote Diagnostics

Jifeline Remote Diagnostics kan deze kennis, kunde en geschikte diagnose apparatuur op het juiste moment leveren. Juist wanneer in de werkplaats een klus staat waar dit voor nodig is, dan kan deze eenvoudig op afroep ingezet worden. Voorbeelden zijn schadeherstellers die met diefstal van componenten zoals een instrumentenpaneel te maken krijgen of tijdens het plaatsen van een nieuwe slotenset met nieuwe sleutels. Een OBD-II interface en een Android app waarmee de autotechnicus een bepaalde dienst kan aanvragen zorgen voor een vlotte en snelle afhandeling van het elektronische reparatie proces na het vervangen van de componenten. De Jifeline app is gemakkelijk te bedienen. Hiervoor is geen training noodzakelijk en werkt zonder een abonnement. Auto’s hoeven niet meer op transport. Het te herstellen voertuig blijft in de eigen werkplaats, wat het herstelproces versneld. 

De technisch specialisten die werkzaam zijn bij Jifeline Remote Diagnostics beschikken over uitgebreide kennis van diagnostische procedures. Ze combineren jarenlange werkplaats ervaring en kennis van het complexe proces van coderingen en programmeringen. Dit ter ondersteuning van onder andere universele autobedrijven, merkdealers, inbouwstations en schadeherstellers. Door live mee te kunnen kijken gaat die ondersteuning bovendien verder dan nu gebruikelijk is in de markt. Het team neemt op afstand de regie over de auto en verzorgt de gewenste dienst. Dit kan een codering, een programmering of ondersteuning bij diagnose zijn.

Kijk voor meer informatie op https://www.jifeline.com/