Alle PGA-schadebedrijven in één klap Bovag-erkend
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Laat de Bovag eerst maar eens zorgen dat ze de kwaliteit van de bestaande leden waarborgen.
Ik heb hier zeer slechte ervaring mee en vind dat er door de Bovag slecht wordt geanticipeerd op klachten van klanten van hun leden. Zelf ben ik al 2jaar bezig met een klacht en de Bovag geschillen commissie zegt doodleuk dat als hun lid niet meewerkt aan een oplossing van de klacht welke ze wel erkennen zij hier niets aan kunnen doen. Wat is dan de waarde branche organisatie en een geschillen commissie.