Ex-Ferrari designchef Ramaciotti naar Lancia en Chrysler

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    De geschiedenis heeft de merken gemaakt tot wat ze zijn. Weinig florissant met een veel te smalle basis. Beide merken hebben een rijke traditie, waarbij ze bakens verzet hebben en vaker van koers veranderd zijn. Luxe en comfort zijn kernwoorden die aan beide merken verbonden zijn. Waarom openen met de opmerking dat het een lastige klus zal worden? The best of both worlds zou veel beter passen. The american dream in italian style, globalisering in optima forma. Voor beide merken de toegangspoort naar een bredere basis en de kans wederom bakens te verzetten en geschiedenis te schrijven. Met het juiste beleid de ingrediënten voor een mooi en interessant merk in de toekomst!

Ex-Ferrari designchef Ramaciotti naar Lancia en Chrysler | Automotive Online

Ex-Ferrari designchef Ramaciotti naar Lancia en Chrysler

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Peter

    De geschiedenis heeft de merken gemaakt tot wat ze zijn. Weinig florissant met een veel te smalle basis. Beide merken hebben een rijke traditie, waarbij ze bakens verzet hebben en vaker van koers veranderd zijn. Luxe en comfort zijn kernwoorden die aan beide merken verbonden zijn. Waarom openen met de opmerking dat het een lastige klus zal worden? The best of both worlds zou veel beter passen. The american dream in italian style, globalisering in optima forma. Voor beide merken de toegangspoort naar een bredere basis en de kans wederom bakens te verzetten en geschiedenis te schrijven. Met het juiste beleid de ingrediënten voor een mooi en interessant merk in de toekomst!