Automotive 4: grip op de leadgeneratie
Dat blijkt uit een rondgang die Automotive maakte voor het dossier Carrière in Automotive Management 4, die afgelopen vrijdag in print verscheen en vanaf vandaag ook online te lezen is. Verder in het dossier twee interviews met Nederlandse toppers in het buitenland: Volvo’s Lex Kerssemakers en Martijn ten Brink van Mazda. Zij vertellen over hoe hun Nederlandse roots hen helpt, of juist tegenwerkt, in hun route naar de internationale top. Ook is er aandacht voor het lage aantal zzp’ers in de autobranche en presenteren Tevreden.nl en Jobmotive het eerste landelijke medewerkertevredenheidsonderzoek voor de autobranche.
Verder in Automotive Management 4:
- Een interview met Paul van Diemen die met zijn bedrijf 4Motive de gevestigde onderdelendistributeurs uitdaagt;
- De belangrijkste automotive-ontwikkelingen in cijfers;
- Onder managers: Han Terneldeli spreekt Henk Visscher, dga van Visscher Autogroep;
- Columns van Hans Adriani en Arjen de Jong;
- De onstuitbare opkomst van MaaS (Mobility as a Service) verandert het verdienmodel van de hele branche;
- Nieuwe Post: Johan Bazuin (salesmanager ZF Nederland);
- Familiezaken: interview met Dennis en Jan Vrancken;
- Autonieuws: de Suzuki Swift scoort een 8-.