Rabobank: autoboulevard heeft langste tijd gehad

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hans van Fulpen

    De rabo bij monde van Thomas Edens heeft makkelijk praten. Eerst mee geld verdienen aan het bouwen van een “paleis” en nu geld verdienen aan het afbreken. De rabo wordt er beter van , ze verdienen nog steeds aan de middenstand. Het zou hun sieren door zich anders op te stellen. Achteraf kun je altijd een koe in de “kont “kijken”. Ondernemen is risico nemen maar bij de rabo niet.groeten Hans van Fulpen

  • Jan Peeters

    Het is jammer dat 1 expert, de klant, niet aan het woord is geweest in dit rapport.
    In hoofdstuk 4 van het rapport staat de klant dan wel centraal.
    Dat kan m.i. nooit als men deze klant blijft indelen in groepen zoals senioren, alleenstaanden, allochtonen, etc. Natuurlijk hebben deze groepen generieke wensen. Echter binnen deze groepen bestaan grote verschillen, die gerespecteerd moeten woorden.
    Veel sectoren, de automobiel industrie, de banken, de zorg, etc. slagen er niet in zich te verbeteren op klantvriendelijkheid, juist omdat individuele klant verschillen niet worden onderkend.
    Jan Peeters, 7 juli 2009.

  • Stan van der Maarel

    De klant “shopt” online en koopt offline. De klant zoekt, wikt en weegt online en gaat alleen naar de showroom om de deal “rond te maken”. Het werken met een “online showroom” geeft dan ook tal van mogelijkheden om de verkoopkosten te verminderen. Een noodzaak binnen het huidige autobedrijf. Het vraag een online verkoopstrategie welke veel (veel!) verder gaat dan de occasions plaatsen op een aantal portals.
    Consumentengedrag verandert, de ondernemer welke het best om deze verandering inspeelt heeft de beste kaarten in handen.

Rabobank: autoboulevard heeft langste tijd gehad | Automotive Online

Rabobank: autoboulevard heeft langste tijd gehad

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hans van Fulpen

    De rabo bij monde van Thomas Edens heeft makkelijk praten. Eerst mee geld verdienen aan het bouwen van een “paleis” en nu geld verdienen aan het afbreken. De rabo wordt er beter van , ze verdienen nog steeds aan de middenstand. Het zou hun sieren door zich anders op te stellen. Achteraf kun je altijd een koe in de “kont “kijken”. Ondernemen is risico nemen maar bij de rabo niet.groeten Hans van Fulpen

  • Jan Peeters

    Het is jammer dat 1 expert, de klant, niet aan het woord is geweest in dit rapport.
    In hoofdstuk 4 van het rapport staat de klant dan wel centraal.
    Dat kan m.i. nooit als men deze klant blijft indelen in groepen zoals senioren, alleenstaanden, allochtonen, etc. Natuurlijk hebben deze groepen generieke wensen. Echter binnen deze groepen bestaan grote verschillen, die gerespecteerd moeten woorden.
    Veel sectoren, de automobiel industrie, de banken, de zorg, etc. slagen er niet in zich te verbeteren op klantvriendelijkheid, juist omdat individuele klant verschillen niet worden onderkend.
    Jan Peeters, 7 juli 2009.

  • Stan van der Maarel

    De klant “shopt” online en koopt offline. De klant zoekt, wikt en weegt online en gaat alleen naar de showroom om de deal “rond te maken”. Het werken met een “online showroom” geeft dan ook tal van mogelijkheden om de verkoopkosten te verminderen. Een noodzaak binnen het huidige autobedrijf. Het vraag een online verkoopstrategie welke veel (veel!) verder gaat dan de occasions plaatsen op een aantal portals.
    Consumentengedrag verandert, de ondernemer welke het best om deze verandering inspeelt heeft de beste kaarten in handen.