‘Dealer moet klant à la internet behandelen’

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank van Gool

    De dealer (of willekeurig elk bedrijf) moet de klant meer als mens benaderen. Of het nu bij de dealer of op internet is. Indien dit klantgericht (en klantvriendelijk) gebeurt ‘beweegt’ men automatisch mee met veranderende behoeften… Hoe? DeKlantenluisteraar

‘Dealer moet klant à la internet behandelen’ | Automotive Online

‘Dealer moet klant à la internet behandelen’

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Frank van Gool

    De dealer (of willekeurig elk bedrijf) moet de klant meer als mens benaderen. Of het nu bij de dealer of op internet is. Indien dit klantgericht (en klantvriendelijk) gebeurt ‘beweegt’ men automatisch mee met veranderende behoeften… Hoe? DeKlantenluisteraar