Leaf is geen ‘cashcow’ voor de werkplaats

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Tom Oosterbaan

    Om ransparant te blijven moeten uurlonen , afhankelijk opleiding, gelijk blijven en moet je aangeven wat de extra equipment kosten bedragen als surplus.

    Tevens moet de importeur erop toezien dat de kosten ( materiaal, uurloon en overige kosten )overal gelijk zijn.

    Een dealer is slechts een verlengstuk van de importeur en die bepaalt prijs strategie en door goed ondernemerschap bewijs je en verdien je een goede marge

Leaf is geen ‘cashcow’ voor de werkplaats | Automotive Online

Leaf is geen ‘cashcow’ voor de werkplaats

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Tom Oosterbaan

    Om ransparant te blijven moeten uurlonen , afhankelijk opleiding, gelijk blijven en moet je aangeven wat de extra equipment kosten bedragen als surplus.

    Tevens moet de importeur erop toezien dat de kosten ( materiaal, uurloon en overige kosten )overal gelijk zijn.

    Een dealer is slechts een verlengstuk van de importeur en die bepaalt prijs strategie en door goed ondernemerschap bewijs je en verdien je een goede marge