Gebruik ADAS moet 20 procent omhoog

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Henk Daalder, Pak de Wind

    Mooi hoor, zo’n club bedrijven.
    Maar het gaat er om dat bestaande auto’s een inbouw ADAS krijgen.
    Dat is een nieuw massa consumentenproduct
    Verzekeraars kunnen daarmee minder schade gevallen realiseren
    En lease maatschappijen meer doorstroming.
    lokale overheden met congestie problemen moeten de opdracht geven die inbouw ADAS ook te bouwen en te leveren aan de gebruikers van congestie routes

    Maar anderen moeten ze maken
    Welke lokale overheid gaat dat trekken, in het belang van de doorstroming

Gebruik ADAS moet 20 procent omhoog | Automotive Online

Gebruik ADAS moet 20 procent omhoog

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
• Laatste update:

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Henk Daalder, Pak de Wind

    Mooi hoor, zo’n club bedrijven.
    Maar het gaat er om dat bestaande auto’s een inbouw ADAS krijgen.
    Dat is een nieuw massa consumentenproduct
    Verzekeraars kunnen daarmee minder schade gevallen realiseren
    En lease maatschappijen meer doorstroming.
    lokale overheden met congestie problemen moeten de opdracht geven die inbouw ADAS ook te bouwen en te leveren aan de gebruikers van congestie routes

    Maar anderen moeten ze maken
    Welke lokale overheid gaat dat trekken, in het belang van de doorstroming