Dealerglass sluit ook Ford, Kia, Mazda en Nissan aan
In navolging van Stellantis en de merken van de Volkswagen Groep, hebben ook de merken Ford, Kia, Mazda en Nissan zich aangesloten bij Dealerglass. Dat maakt het ruitschadeconcept vandaag bekend.
Naar eigen zeggen hebben nu bijna alle automerken zich aangesloten bij de glasformule en heeft het concept hiermee een merkdekking van 95 procent bereikt. Ook meldt Dealerglass dat inmiddels meer dan 60 procent van de verzekeraars zijn aangesloten bij de het ruitschadeconcept; het streven is om dit percentage dit jaar uit te breiden tot meer dan 80 procent. Ook denkt Dealerglass meerdere leasemaatschappijen aan zich te kunnen binden door de hoge merkdekking.
Dealerbedrijven
Dealerglass ging vorig jaar van start en werd opgericht door Bart Janssen, voormalig fleetsalesmanager bij Pon, en Erwin Arends, die eveneens een verleden heeft bij Pon. De Dealerglass formule is gericht op dealerbedrijven, die zich willen profileren in de ruitschadeherstelmarkt.