Stern Groep boekt bescheiden winst in H1 van 2014

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • careljohan

    als de winsten zo blijven dalen bij stern, de automarkt zakt tot het niveau van 1969 dan wordt stern de volgende na koops over 2 jaar.

  • alexander

    de rendementen in de branche zijn niet meer gezond. Van de grote dealerholdings wordt gezegd dat ze zich makkelijker en sneller aan kunnen passen aan de marktomstandigheden en de kleinere dealers steeds meer uitsluiten. Maar net als bij Koops, dit wordt gewoon een flinke opschoning en dan weer vrolijk verdergaan, als de portemonnee leeg is dan kun je geen uitgaven meer doen. Zakelijk verhoudt zich dan net als een privé situatie

  • Frits Hovenkamp

    De enorme schaalvergroting door overnames en fusies blijkt niet de oplossing te zijn vor de problemen in de autowereld.De problemen worden er alleeen groter door. De gezonde bedrijven binnen een dergelijk concern worden gedurende geruime tijd uitgehold om de verliesgevende bedrijven te ondersteunen, waardoor binnen de gezonde bedrijven noodzakelijke investeringen uitblijven en die als het fout gaat met het concern meegetrokken worden in het faillissement

  • Cees

    Waarom zou het nog twee jaar moeten duren? Stern leeft al enige tijd op leverancierskrediet gezien alle klachten over lange betalingstermijnen. Er zijn al veel bedrijven die alleen nog contact willen leveren. Met de onderzoeken die er lopen kan het heel snel gebeurd zijn.

Stern Groep boekt bescheiden winst in H1 van 2014 | Automotive Online

Stern Groep boekt bescheiden winst in H1 van 2014

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • careljohan

    als de winsten zo blijven dalen bij stern, de automarkt zakt tot het niveau van 1969 dan wordt stern de volgende na koops over 2 jaar.

  • alexander

    de rendementen in de branche zijn niet meer gezond. Van de grote dealerholdings wordt gezegd dat ze zich makkelijker en sneller aan kunnen passen aan de marktomstandigheden en de kleinere dealers steeds meer uitsluiten. Maar net als bij Koops, dit wordt gewoon een flinke opschoning en dan weer vrolijk verdergaan, als de portemonnee leeg is dan kun je geen uitgaven meer doen. Zakelijk verhoudt zich dan net als een privé situatie

  • Frits Hovenkamp

    De enorme schaalvergroting door overnames en fusies blijkt niet de oplossing te zijn vor de problemen in de autowereld.De problemen worden er alleeen groter door. De gezonde bedrijven binnen een dergelijk concern worden gedurende geruime tijd uitgehold om de verliesgevende bedrijven te ondersteunen, waardoor binnen de gezonde bedrijven noodzakelijke investeringen uitblijven en die als het fout gaat met het concern meegetrokken worden in het faillissement

  • Cees

    Waarom zou het nog twee jaar moeten duren? Stern leeft al enige tijd op leverancierskrediet gezien alle klachten over lange betalingstermijnen. Er zijn al veel bedrijven die alleen nog contact willen leveren. Met de onderzoeken die er lopen kan het heel snel gebeurd zijn.