Opel: de toekomst is voor iedereen

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:

Dit meldt Opel.

De nieuwe slogan wordt vanuit het Duits (‘Die Zukunft gehört allen’) per land vertaald, vertelt manager public affairs Jeroen Maas van Opel aan Automotive. In de Engelstalige landen wordt het ‘The future is everyone’s’, in Nederland ‘De toekomst is voor iedereen’. Ook Frankrijk krijgt een slogan in eigen taal. Deze slogan komt in de plaats van internationaal gebruikte ‘Wir leben Autos’, dat in 2009 werd geïntroduceerd.

De fabrikant wil met de nieuwe slogan benadrukken dat zij een lange traditie heeft in de democratisering van technologie. Het merkt claimt voorop te lopen met de introductie van de drie-weg katalysator in serie, het voorzien van alle modellen van full-size airbags en de elektrische auto. In Automotive 6 leest u wat de sponsoring van voetbalclub Feyenoord Opel heeft gebracht.

Aangepast  logo

Ook het bekende logo wordt lichtjes herzien. Nog altijd verwijst de cirkel naar een stuurwiel en de bliksemschicht naar energie, maar het logo is nu effen zwart en de naam van de fabrikant verdwijnt uit de bovenrand. 

Hoofd marketing Tina Müller vertelt over de nieuwe slogan op youtube

De nieuwe slogan en het aangepaste logo worden voor het eerst toegepast bij de promotie van de nieuwe Insignia. Dat Opel ondanks de overname door PSA een Duits merk blijft, blijkt wel uit het feit dat deze Opel wordt aangeprezen met de slogan ‘Duitse technologie voor iedereen’.

 

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.

Opel: de toekomst is voor iedereen | Automotive Online

Opel: de toekomst is voor iedereen

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:

Dit meldt Opel.

De nieuwe slogan wordt vanuit het Duits (‘Die Zukunft gehört allen’) per land vertaald, vertelt manager public affairs Jeroen Maas van Opel aan Automotive. In de Engelstalige landen wordt het ‘The future is everyone’s’, in Nederland ‘De toekomst is voor iedereen’. Ook Frankrijk krijgt een slogan in eigen taal. Deze slogan komt in de plaats van internationaal gebruikte ‘Wir leben Autos’, dat in 2009 werd geïntroduceerd.

De fabrikant wil met de nieuwe slogan benadrukken dat zij een lange traditie heeft in de democratisering van technologie. Het merkt claimt voorop te lopen met de introductie van de drie-weg katalysator in serie, het voorzien van alle modellen van full-size airbags en de elektrische auto. In Automotive 6 leest u wat de sponsoring van voetbalclub Feyenoord Opel heeft gebracht.

Aangepast  logo

Ook het bekende logo wordt lichtjes herzien. Nog altijd verwijst de cirkel naar een stuurwiel en de bliksemschicht naar energie, maar het logo is nu effen zwart en de naam van de fabrikant verdwijnt uit de bovenrand. 

Hoofd marketing Tina Müller vertelt over de nieuwe slogan op youtube

De nieuwe slogan en het aangepaste logo worden voor het eerst toegepast bij de promotie van de nieuwe Insignia. Dat Opel ondanks de overname door PSA een Duits merk blijft, blijkt wel uit het feit dat deze Opel wordt aangeprezen met de slogan ‘Duitse technologie voor iedereen’.

 

Geplaatst in rubriek:
Maarten Bokslag
Maarten Bokslag

Maarten is een ervaren freelancer op het gebied van de automotive en mobiliteit. Hij heeft een zwak voor klassieke auto's.