EV-nieuws: Tesla heeft geld nodig

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • TevredenTeslaRijder

    Deze 4000-verlies-per-auto berichtgeving zingt alsmaar rond en wekt de indruk dat elke model S onder kostprijs verkocht zou worden.
    Echter, de 30% marge op de kostprijs wordt onderaan de streep uitgegeven aan aanloopkosten voor Gigafactory, SuperChargernetwerk, opbouw van het sales & service kanaal etc. En dàn kom je, als je het nettoverlies onderaan de streep deelt door het aantal verkochte exemplaren, kom je op die 4K verlies per auto uit….
    Ik weet nog wel dat Vodafone enorme overnamebedragen voor Libertel neertelde, terwijl ze meer verlies maakten dan de omzet was…
    Explosief groeiende innovatiebedrijven maken geen winst…
    En het sprookje dat SC\\\\\\\\\\\\\\\’s overbezet zijn zingt ook maar rond, ik heb het nog nooit meegemaakt en alleen in Amsterdam met de 167 taxi\\\\\\\\\\\\\\\’s is er dit verschijnsel!

  • andre

    En hier kan ik mij 100% bij aansluiten. Ook een super tevreden tesla Model S rijder !

EV-nieuws: Tesla heeft geld nodig | Automotive Online

EV-nieuws: Tesla heeft geld nodig

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • TevredenTeslaRijder

    Deze 4000-verlies-per-auto berichtgeving zingt alsmaar rond en wekt de indruk dat elke model S onder kostprijs verkocht zou worden.
    Echter, de 30% marge op de kostprijs wordt onderaan de streep uitgegeven aan aanloopkosten voor Gigafactory, SuperChargernetwerk, opbouw van het sales & service kanaal etc. En dàn kom je, als je het nettoverlies onderaan de streep deelt door het aantal verkochte exemplaren, kom je op die 4K verlies per auto uit….
    Ik weet nog wel dat Vodafone enorme overnamebedragen voor Libertel neertelde, terwijl ze meer verlies maakten dan de omzet was…
    Explosief groeiende innovatiebedrijven maken geen winst…
    En het sprookje dat SC\\\\\\\\\\\\\\\’s overbezet zijn zingt ook maar rond, ik heb het nog nooit meegemaakt en alleen in Amsterdam met de 167 taxi\\\\\\\\\\\\\\\’s is er dit verschijnsel!

  • andre

    En hier kan ik mij 100% bij aansluiten. Ook een super tevreden tesla Model S rijder !