Muller: 75 Spykers in 2010, 100 duizend Saabs in 2011

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • jsk

    We zien het aan de veroordeling van de Palminvest cowboys. Je mag in dit land liegen, bedriegen en mensen geld uit hun zak lullen om je eigen hobbies te bekostigen en daar hoef je maar drie jaar voor te zitten. Het wordt tijd dat vooral Snip eens met z’n mooie verhalen om zijn oren wordt geslagen. Dit gelooft toch niemand, of wel?

  • George V.

    Ode aan Victor want,
    Problemen zijn geen stoptekens; het zijn wegwijzers.

  • Robin S

    Achter dezen getallen zit zeer zeker een goede denkwijze, als we de recessie weg denken. Maar het is voor mij weinig positief dat beide firma’s met die aantallen nog steeds verlies maken. in 2012 wordt het pas echt spannend. Dan moet Saab-Spyker compleet op eigen benen staan.
    Zelfs tot die tijd investeer ik liever mijn geld in een ander fonds, philips? die halen wel zwarte cijfers!

  • ofzoietsanders

    Al zou het uitstel van executie zijn: leef iedere dag of het je laatste is; dat zijn de meest intense dagen! Ga ik intussen sparen voor de nieuwe 9-3!