DCDW Podcast 181: Op dit moment is de eigen website de beste plek voor conversie

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

“Wij ondersteunen onze klanten ook op het gebied van social media, zoekmachinemarketing en Google Adwords. Een mooie presentatie van auto’s is tegenwoordig enorm belangrijk. De auto moet de ster van de advertentie zijn. Met ons nieuwe product Auto360 kan je een auto optimaal presenteren. Het is een soort Street View van de auto. Onze software bewerkt de foto’s en de video’s automatisch tot optimale kwaliteit.”

Onafhankelijk

“Auto360 werkt apparaatonafhankelijk. Je kan foto’s en video’s van een smartphone bewerken, maar ook van een professionele spiegelreflexcamera. Een eigen website blijft belangrijk voor de uitstraling van jouw bedrijf. Op die plek kan je jouw bedrijf en voorraad presenteren zoals jij dat zelf wilt. Je bent onafhankelijk van de beperkingen van andere platforms. Als klanten dat willen, kunnen we ook hun Google MyBusiness-pagina bijhouden en updaten. Een beperking van MyBusiness is dat je niet direct occasionlijsten kan uploaden. Bij Facebook kan dat wel. Daar kan je de xml-feed van jouw voorraad koppelen aan de shopping-pagina.”

Successen

“Op dit moment werkt het nog steeds het beste om op jouw eigen website te converteren. We zien wel dat sommige klanten extreme successen boeken met het advertentieprogramma van Facebook. Puur omdat bijna niemand dat gebruikt. Je kan heel exact rondom jouw eigen gebied bij de gewenste doelgroep adverteren. De acceptatie om met digitale hulpmiddelen te communiceren, is de afgelopen maanden snel gestegen. Met videocommunicatie kan je als verkoper potentiële klanten meteen de auto van dichtbij laten zien. Daarom hebben we alle bekende online communicatiesystemen geïntegreerd in Autocommerce. Dat is laagdrempelig: je biedt klanten als autobedrijf de keuze via welk kanaal ze contact willen leggen.”

https://www.dcdw.nl/podcast/wouter-koenderink-van-autosoft/

DCDW Podcast 181: Op dit moment is de eigen website de beste plek voor conversie | Automotive Online

DCDW Podcast 181: Op dit moment is de eigen website de beste plek voor conversie

Romy Wielinga Romy Wielinga
• Laatste update:

“Wij ondersteunen onze klanten ook op het gebied van social media, zoekmachinemarketing en Google Adwords. Een mooie presentatie van auto’s is tegenwoordig enorm belangrijk. De auto moet de ster van de advertentie zijn. Met ons nieuwe product Auto360 kan je een auto optimaal presenteren. Het is een soort Street View van de auto. Onze software bewerkt de foto’s en de video’s automatisch tot optimale kwaliteit.”

Onafhankelijk

“Auto360 werkt apparaatonafhankelijk. Je kan foto’s en video’s van een smartphone bewerken, maar ook van een professionele spiegelreflexcamera. Een eigen website blijft belangrijk voor de uitstraling van jouw bedrijf. Op die plek kan je jouw bedrijf en voorraad presenteren zoals jij dat zelf wilt. Je bent onafhankelijk van de beperkingen van andere platforms. Als klanten dat willen, kunnen we ook hun Google MyBusiness-pagina bijhouden en updaten. Een beperking van MyBusiness is dat je niet direct occasionlijsten kan uploaden. Bij Facebook kan dat wel. Daar kan je de xml-feed van jouw voorraad koppelen aan de shopping-pagina.”

Successen

“Op dit moment werkt het nog steeds het beste om op jouw eigen website te converteren. We zien wel dat sommige klanten extreme successen boeken met het advertentieprogramma van Facebook. Puur omdat bijna niemand dat gebruikt. Je kan heel exact rondom jouw eigen gebied bij de gewenste doelgroep adverteren. De acceptatie om met digitale hulpmiddelen te communiceren, is de afgelopen maanden snel gestegen. Met videocommunicatie kan je als verkoper potentiële klanten meteen de auto van dichtbij laten zien. Daarom hebben we alle bekende online communicatiesystemen geïntegreerd in Autocommerce. Dat is laagdrempelig: je biedt klanten als autobedrijf de keuze via welk kanaal ze contact willen leggen.”

https://www.dcdw.nl/podcast/wouter-koenderink-van-autosoft/