Bas Hulst (DTC Media): ‘Te veel korte campagnes via te weinig kanalen in de automotive’

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

Volgens Hulst laten veel autobedrijven nog kansen liggen bij het benaderen van hun klanten, bijvoorbeeld door korte marketingcampagnes in te zetten en daarbij ook nog eens via een zeer beperkt aantal kanalen. “De customer journey volledig doormeten zie je in andere branches veel meer dan in de automotive. Daar liggen nog veel kansen. Het begin van het ontstaan van een lead tot een verkochte auto. Als je dat precies weet, kun je de marketingeuro’s veel effectiever inzetten.”

Zie hier het interview met Bas Hulst op het Automotive Marketing Event, dat op 31 oktober plaatsvond in Innstyle in Maarssen. DTC Media is een van de partners van dit evenement.

Bas Hulst (DTC Media): ‘Te veel korte campagnes via te weinig kanalen in de automotive’ | Automotive Online

Bas Hulst (DTC Media): ‘Te veel korte campagnes via te weinig kanalen in de automotive’

Steven Don Steven Don
• Laatste update:

Volgens Hulst laten veel autobedrijven nog kansen liggen bij het benaderen van hun klanten, bijvoorbeeld door korte marketingcampagnes in te zetten en daarbij ook nog eens via een zeer beperkt aantal kanalen. “De customer journey volledig doormeten zie je in andere branches veel meer dan in de automotive. Daar liggen nog veel kansen. Het begin van het ontstaan van een lead tot een verkochte auto. Als je dat precies weet, kun je de marketingeuro’s veel effectiever inzetten.”

Zie hier het interview met Bas Hulst op het Automotive Marketing Event, dat op 31 oktober plaatsvond in Innstyle in Maarssen. DTC Media is een van de partners van dit evenement.