Tesla verlaagt de prijzen: het marketing experiment van de eeuw

Tesla • De stap kan leiden tot een algemene prijsverlaging voor EV’s.
Norbert van den Eijnden Norbert van den Eijnden
• Laatste update:
Norbert van den Eijnden denkt dat de prijsverlaging van Tesla gevolgen voor de hele branche heeft. (Foto: Norbert van den Eijnden).

Word lid

Dit is een premium artikel, exclusief voor leden van Automotive. Word ook lid, kies hieronder:


Persoonlijk lidmaatschap
Vanaf slechts € 219,- per jaar

Bedrijfslidmaatschap
Vanaf slechts € 339,- per jaar


Bent u al lid? Log dan direct in

Vragen over uw abonnement? Neem contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer. 

Geplaatst in rubriek:
Norbert van den Eijnden
Norbert van den Eijnden

Norbert van den Eijnden heeft rijke carrière in de leasebranche achter de rug. Zo was hij jarenlang ceo van Alphabet International. In die hoedanigheid werd hij ook verkozen tot Automotive Manager of the Year 2011. Tegenwoordig is hij zelfstandig adviseur. Ook zit hij in de Raad van Commissarissen van Bovemij.