ANWB-enquête: 39% betwijfelt factuur garage

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hugo

    Blijkt dat alleen autobedrijven de klant in de maling nemen.
    Gisteren ben ik uit wezen eten. Dan moet je zoeken naar een plekje in een restaurant.
    We zaten vlak bij de kassa en je wil niet weten wat er daar door heen gaat.
    Alleen maar betalen natuurlijk maar niet eens op de bon kijken of het klopt.
    Menig (klant) betaler hoefde de bon niet eens, laat staan in te zien.
    Daarnaast, bij iedere transactie werd er ook nog eens wat fooi gegeven.
    Hoe ver zit het autobedrijf in de verdomhoek.

  • Twan

    Hugo, dit voorbeeld kwam ook bij mij als eerste in mij op!
    Daarbij komt nog eens, wie zit er te wachten op dit soort openbaarmakingen. Lekker makkelijk scoren van die ANWB maar aan oplossingen denken om de crisis leefbaarder door te komen, ho maar!

  • Joost

    Het is te gemakkelijk om de branche in een slachtoffer rol te praten. Klanten denken nu eenmaal zoals ze denken. En als dat moet veranderen zal de branche dit ZELF aan moeten pakken. Niet sip kijken naar andere branches om je eigen brancheproblemen recht te praten. Misschien moeten werkplaatsen echt eens kijken naar de manier waarop ze factureren en transparantie bieden. In een restaurant kan ik op het menu precies zien wat ieder product kost en weet ik ook wat ik ongeveer moet betalen. Dan is de rekening op het eind ook geen groot probleem. O ja, en een FOOI moet worden verdiend!
    In ieder geval is het UIT DEN BOZE om de klant maar wat meer te rekenen omdat het crisis is en \”we\” het al moeilijk genoeg hebben.

  • Herman

    Joost snapt het niet.Is zeker ober

ANWB-enquête: 39% betwijfelt factuur garage | Automotive Online

ANWB-enquête: 39% betwijfelt factuur garage

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Hugo

    Blijkt dat alleen autobedrijven de klant in de maling nemen.
    Gisteren ben ik uit wezen eten. Dan moet je zoeken naar een plekje in een restaurant.
    We zaten vlak bij de kassa en je wil niet weten wat er daar door heen gaat.
    Alleen maar betalen natuurlijk maar niet eens op de bon kijken of het klopt.
    Menig (klant) betaler hoefde de bon niet eens, laat staan in te zien.
    Daarnaast, bij iedere transactie werd er ook nog eens wat fooi gegeven.
    Hoe ver zit het autobedrijf in de verdomhoek.

  • Twan

    Hugo, dit voorbeeld kwam ook bij mij als eerste in mij op!
    Daarbij komt nog eens, wie zit er te wachten op dit soort openbaarmakingen. Lekker makkelijk scoren van die ANWB maar aan oplossingen denken om de crisis leefbaarder door te komen, ho maar!

  • Joost

    Het is te gemakkelijk om de branche in een slachtoffer rol te praten. Klanten denken nu eenmaal zoals ze denken. En als dat moet veranderen zal de branche dit ZELF aan moeten pakken. Niet sip kijken naar andere branches om je eigen brancheproblemen recht te praten. Misschien moeten werkplaatsen echt eens kijken naar de manier waarop ze factureren en transparantie bieden. In een restaurant kan ik op het menu precies zien wat ieder product kost en weet ik ook wat ik ongeveer moet betalen. Dan is de rekening op het eind ook geen groot probleem. O ja, en een FOOI moet worden verdiend!
    In ieder geval is het UIT DEN BOZE om de klant maar wat meer te rekenen omdat het crisis is en \”we\” het al moeilijk genoeg hebben.

  • Herman

    Joost snapt het niet.Is zeker ober