Het internationale distributienetwerk van het luxemerk is begin dit jaar geherstructureerd, waardoor Maserati West Europe verantwoordelijk is geworden voor de verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten van het merk in Nederland.
Maserati gaat zich in Nederland nadrukkelijk richten op de zakelijke markt. Het bedrijf denkt te kunnen profiteren van de gelijkschakeling van bijtellingstarieven. Maik Dielissen (ex-Fiat) is aangetrokken om de nieuwe strategie uit…
Alle volumemerken nemen deel aan de AutoRAI 2015, behalve Fiat/Alfa Romeo. Met Nissan is de organisatie nog in gesprek. Dat bevestigt Rikkert Graat, pr-manager van de AutoRAI, aan Automotive.
Driessen Maserati, onderdeel van de Driessen Autogroep, introduceerde begin deze maand als eerste dealer in de Benelux de nieuwe Quattroporte. Dankzij kleinere motoren en een gunstigere instapprijs denkt Driessen dit jaar de verkoop…
Peugeot Nederland sluit op 1 juni zijn Experience Center in Breukelen. De markante blue box langs de A2 staat inmiddels te koop. De verkoop van het experience center is onderdeel van een…