De toekomst van olie als autobrandstof

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Huib

    Misschien moeten we alle discussies over uitstoot, milieu, wel of niet opraken van brandstoffen eens terzijde leggen en constateren dat elektrisch rijden stil, super prettig en ook nog eens sportief kan zijn. McLaren P1, Mercedes S500 Hybrid, Porsche 918, BMW i8, Tesla Model S, Lamborghini Asterion. Elektrisch is premium. Brandstof is de onderkant van de markt. De kaarten zijn geschud.

  • Jan Wouters

    Dat is prima. Echter de wereld is een stuk complexer dan wat ieder individu afzonderlijk wenst. De belangen van de olie- en auto-industrie zijn vaak gelijk aan de belangen van centrale overheden vanwege de toegevoegde waarde aan het BBP, vooral omdat er hoge belastingen geheven kunnen worden op goedkope producten (zoals de auto met verbrandingsmotor).

De toekomst van olie als autobrandstof | Automotive Online

De toekomst van olie als autobrandstof

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Huib

    Misschien moeten we alle discussies over uitstoot, milieu, wel of niet opraken van brandstoffen eens terzijde leggen en constateren dat elektrisch rijden stil, super prettig en ook nog eens sportief kan zijn. McLaren P1, Mercedes S500 Hybrid, Porsche 918, BMW i8, Tesla Model S, Lamborghini Asterion. Elektrisch is premium. Brandstof is de onderkant van de markt. De kaarten zijn geschud.

  • Jan Wouters

    Dat is prima. Echter de wereld is een stuk complexer dan wat ieder individu afzonderlijk wenst. De belangen van de olie- en auto-industrie zijn vaak gelijk aan de belangen van centrale overheden vanwege de toegevoegde waarde aan het BBP, vooral omdat er hoge belastingen geheven kunnen worden op goedkope producten (zoals de auto met verbrandingsmotor).