TomTom navigeert naar afgrond

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • An

    Tja… Wie hoog klimt kan diep vallen.
    Navigatiesystemen aan sich zijn perfect maar bedrijf zal zich minder arrogant moeten opstellen… Heb zelf een ervaring met hun klantenservice, nou werkelijk je wordt behandeld als het eerste beste kleine kind…
    TomTom onthoudt alsjeblieft dat hoogmoed voor de val komt!

  • suel

    Dat gebeurt als je je klanten niet serieus neemt,de klantenservice is beneden alle peil

TomTom navigeert naar afgrond | Automotive Online

TomTom navigeert naar afgrond

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • An

    Tja… Wie hoog klimt kan diep vallen.
    Navigatiesystemen aan sich zijn perfect maar bedrijf zal zich minder arrogant moeten opstellen… Heb zelf een ervaring met hun klantenservice, nou werkelijk je wordt behandeld als het eerste beste kleine kind…
    TomTom onthoudt alsjeblieft dat hoogmoed voor de val komt!

  • suel

    Dat gebeurt als je je klanten niet serieus neemt,de klantenservice is beneden alle peil