Focwa trekt ANWB-onderzoek in twijfel

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    hoe kun je je rijk rekenen in een krimpende markt met een lager worden schadebedrag, waarbij ruitschade is uitgemelkt. verzekeraars en lease mij-en de klant sturen. Focwa bedrijven ca. 80% van de schademarkt in handen hebben. zijn het dan toch de BOVAG bedrijven die er rijker van worden? natuurlijk zijn ze (FOCWA) er niet bij betrokken als organ.! dan snij je toch niet in eigen vlees! het onderzoek zou zich wat verder mogen uitstrekken dan alleen de schadehersteller. de premies (zie DNB) gaan omhoog! wie wordt er nou rijk aan schade? in wiens belang wordt er nu gerapporteerd? storm in een glas water of materie voor overleg met het ministerie??? en populisme voor de ledenverliezende ANWB met eigen verzekeringsmij????

  • Nico Tengnagel

    Het feit dat de “onderzoekers” onderscheid maken bij vervangend vervoer tussen “geen kosten” en “brandstofkosten”geeft mij aan dat ze de praktijk niet kennen. Geen enkele ondernemer zal de brandstofkosten van de klant voor zijn rekening nemen. Door deze knullige fout hecht ik ook geen waarde aan de overige beoordelingen en uitkomsten.

Focwa trekt ANWB-onderzoek in twijfel | Automotive Online

Focwa trekt ANWB-onderzoek in twijfel

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    hoe kun je je rijk rekenen in een krimpende markt met een lager worden schadebedrag, waarbij ruitschade is uitgemelkt. verzekeraars en lease mij-en de klant sturen. Focwa bedrijven ca. 80% van de schademarkt in handen hebben. zijn het dan toch de BOVAG bedrijven die er rijker van worden? natuurlijk zijn ze (FOCWA) er niet bij betrokken als organ.! dan snij je toch niet in eigen vlees! het onderzoek zou zich wat verder mogen uitstrekken dan alleen de schadehersteller. de premies (zie DNB) gaan omhoog! wie wordt er nou rijk aan schade? in wiens belang wordt er nu gerapporteerd? storm in een glas water of materie voor overleg met het ministerie??? en populisme voor de ledenverliezende ANWB met eigen verzekeringsmij????

  • Nico Tengnagel

    Het feit dat de “onderzoekers” onderscheid maken bij vervangend vervoer tussen “geen kosten” en “brandstofkosten”geeft mij aan dat ze de praktijk niet kennen. Geen enkele ondernemer zal de brandstofkosten van de klant voor zijn rekening nemen. Door deze knullige fout hecht ik ook geen waarde aan de overige beoordelingen en uitkomsten.