PVV hekelt kostbare dienstauto’s 247 topambtenaren

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Pascal

    Zijn er zoveel “top”-ambtenaren?

    Van de auto schrik ik niet echt. Wél van het feit dat ze chauffeurs hebben. Wat is er mis met zelf rijden?

  • Aart van der Haagen

    Het rijden met chauffeur mag in Nederland nog altijd op veel onbegrip rekenen. Iemand die echter een extreem druk schema heeft, kan in de auto even op krachten komen. Ook is het natuurlijk mogelijk mobiel te werken. Als de chauffeur per uur minder kost dan zijn baas cq klant (bij topambtenaren vast en zeker het geval), wordt het al gauw efficiënter om je te laten rijden.

PVV hekelt kostbare dienstauto’s 247 topambtenaren | Automotive Online

PVV hekelt kostbare dienstauto’s 247 topambtenaren

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Pascal

    Zijn er zoveel “top”-ambtenaren?

    Van de auto schrik ik niet echt. Wél van het feit dat ze chauffeurs hebben. Wat is er mis met zelf rijden?

  • Aart van der Haagen

    Het rijden met chauffeur mag in Nederland nog altijd op veel onbegrip rekenen. Iemand die echter een extreem druk schema heeft, kan in de auto even op krachten komen. Ook is het natuurlijk mogelijk mobiel te werken. Als de chauffeur per uur minder kost dan zijn baas cq klant (bij topambtenaren vast en zeker het geval), wordt het al gauw efficiënter om je te laten rijden.